Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva deler dere på nett?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-10, 09:50   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Hva deler dere på nett?

Jeg har noen veldig klare grenser. (Tro det eller ei. )

Jeg deler ingenting om sex.
Jeg deler ca ingenting om jeg skulle finne på å krangle med min kjære.
Jeg forteller ikke hva jeg skammer meg over som regel.

Derimot deler jeg frustrasjoner temmelig hemningsløst, også er jeg veldig effektiv på å publisere om jeg skulle slumpe til å få til noe bra eller være flink til ett eller annet.
Synspunkter deler jeg også. Jeg har en naturlig helling mot at jeg tar for gitt at alle lurer på hva akkurat jeg mener.

Jeg tror jeg er en sånn som er litt slitsom til tider ja. Men det er greit - dere kan jo bare legge meg på ignoreringslista.

Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 18:10   #2
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva deler dere på nett?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Svar på overskriften: Alt jeg kan snakke om på bussen uten å vite hvem som sitter bak meg og overhører samtalen.

Litt enig i denne, men det kommer også litt an på hvilket forum det er på. På et lite, lukket forum deler jeg mer enn ellers, som f.eks. her.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg deler ingenting om sex.

Ikke jeg heller. Men det har sin naturlige årsak

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.