Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hold-in badedrakt?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-10, 17:21   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hold-in badedrakt?

Jeg innser jo at jeg kommer til å trenge dette i sommer hvis jeg i det hele tatt skal tørre å bevege meg på stranda. Jeg går vanligvis i bikini på stranda, men med kommende bolledeigmage vil jeg ikke føle meg komfortabel i bare det.

Noen som har tips til gode merker/modeller? Jeg regner med jeg vil måtte ha str. 36 eller 38.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 17:34   #2
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hold-in badedrakt?

Jeg kjøpte en fra Faniwi for litt siden. Den hadde ekstrem hold-in-effekt det lille jeg prøvde den (den jeg hadde bestilt passet ikke). Var sånn modell med litt bein på, da.

Ellers har jeg god erfaring med Ukswimstore.com, og ser at har en egen Tummy Control-avdeling blant badetøyet sitt.

Gammel 12-05-10, 17:35   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips, shute. Jeg får google litt rundt, fikk nemlig fint lite på hold in bathing suit, men det heter vel tummy control kan jeg tenke meg.

minibolle mai 2012
Gammel 12-05-10, 18:42   #4
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De har faktisk en svart på Lindex med noe Hold-in. Den var faktisk veldig fin og grei pris også. Det var et svart "belte" under puppene som utrolig nok gjorde den relativt flatterende.

Gammel 12-05-10, 18:44   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

De har faktisk en svart på Lindex med noe Hold-in. Den var faktisk veldig fin og grei pris også. Det var et svart "belte" under puppene som utrolig nok gjorde den relativt flatterende.

Takk for tips, det høres jo veldig greit ut. Den trenger ikke å være så fryktelig fancy heller.

minibolle mai 2012
Gammel 12-05-10, 18:46   #6
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Takk for tips, det høres jo veldig greit ut. Den trenger ikke å være så fryktelig fancy heller.

Det er ikke sånn kjempehold-in, altså. Men nok til at det så greit ut. Og til den prisen, så syntes jeg det var greit (lurer på om det var 249,-)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.