Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Store hengepupper og stroppeløs kjole :)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-07, 19:39   #61
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Store hengepupper og stroppeløs kjole :)

Jeg er også stor framfor.. Og har ikke kunnet gå med bh uten stropper. HELT TIL JEG FANT UT:
Jeg er IKKE 75 rundt, men 65. Så finn deg riktig størrelse på en bh forretning som ikke bare fører 75 og opp.
Jeg bruker nå 65E og det funker.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 20:17   #62
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Jeg har endelig funnet løsningen! Jeg var og shoppet litt i dag, fant meg en kjempelekker ny Bandolera kjole, som jeg kan ha en helt vanlig BH under. Måtte også kjøpe meg nye støveletter til Den stroppeløse kjolen blir nok hengende ubrukt en stund til.

Takk for mange gode tips!

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 22:01   #63
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katrin, her.

Jeg har endelig funnet løsningen! Jeg var og shoppet litt i dag, fant meg en kjempelekker ny Bandolera kjole, som jeg kan ha en helt vanlig BH under. Måtte også kjøpe meg nye støveletter til Den stroppeløse kjolen blir nok hengende ubrukt en stund til.

Det er den beste løsningen, shoppe nytt

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 22:16   #64
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg er også stor framfor.. Og har ikke kunnet gå med bh uten stropper. HELT TIL JEG FANT UT:
Jeg er IKKE 75 rundt, men 65. Så finn deg riktig størrelse på en bh forretning som ikke bare fører 75 og opp.
Jeg bruker nå 65E og det funker.

Jeg føler bare at hvis jeg skal ha det stramt nok til at puppene skal holde seg oppe så skjærer den seg inn i huden i sidene, så det tyter over og under ... Ikke vakkert.

Gammel 03-02-07, 23:07   #65
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Hvor: Follo
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg føler bare at hvis jeg skal ha det stramt nok til at puppene skal holde seg oppe så skjærer den seg inn i huden i sidene, så det tyter over og under ... Ikke vakkert.

Jeg er enig med dette. Men det er ikke dermed sagt at hvis man har hengepupper, at man har overføldig hud som vil tyte!

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 23:10   #66
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig med dette. Men det er ikke dermed sagt at hvis man har hengepupper, at man har overføldig hud som vil tyte!

Nei, selvfølgelig ikke, jeg snakker bare for meg selv

Gammel 04-02-07, 17:12   #67
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Det er slike løsninger jeg også som oftes ender med
Godt det ordnet seg!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.