|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Tåler regn
|
Å for en koselig kveld!I dag har jeg og mannen min vært i 50 års dag, og det var jammen kjekt |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Å for en koselig kveld!Vi er svært heldige som har min kusine som stiller opp for oss. Det er ikke så mange andre i området som har tid og ork til en liten gutt. Kusinen hans er også fadderen hans, og jeg er svært takknemlig for at hun investerer mye tid i ham. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å for en koselig kveld!Har hatt barnepike noen timer hver gang grunnet 4 begravelser og en natt grunnet et bryllup, så mye barnepike har vi ikke. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Å for en koselig kveld!Så bra dere hadde en fin kveld!
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Sv: Å for en koselig kveld!Vi skulle gjerne hatt flere å velge mellom, men satser på at det blir bedre når de blir større og lettere kan overnatte hos kompiser fra skolen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Å for en koselig kveld!Det hørtes ut som en trivelig kveld! Deilig med en lat morgen uten unger også
|
|
|
#7 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Å for en koselig kveld!Jeg hadde lite barnevakt da barna var små. Nå er det jeg som er barnevakt for barnebarn. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Å for en koselig kveld!Mamma bor jo i Spania så der er det jo vanskelig. Men svigers trår til rett som det er. Ikke at vi er på så mye men Christian har begynt å sove over hos svigers hver fredag så fredagskveldene har vi fri uansett om vi er hjemme eller ikke. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har laget seg en tittel
|
Sv: Å for en koselig kveld!Høres ut som dere hadde en kjempehyggelig kveld sammen.
|
|
|
#10 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Å for en koselig kveld!Koselige kvelder lever man lenge på minnene av. |
|
|
|