Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bolero / jakke til brudekjolen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-10, 13:29   #1
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Bolero / jakke til brudekjolen

Jeg lurer og lurer og får så gode tips, så jeg prøver igjen. Jeg har altså kjøpt denne kjolen til bryllupet om 3 måneder, Siden vi bor i Norge og det kan være litt kaldt (og litt fordi overarmene mine ikke er det fineste jeg vet om på meg) tenker jeg at det er lurt å ha en jakke eller bolero til.

Monsoon har denne, som jeg ikke så i butikken, men den må jeg evt bestille via noen i England siden de ikke sender til Norge. Mitt spørsmål er derfor: Har noen av dere sett fine, elfenbensfargede jakker eller boleroer noe sted i det siste? Aller helt IRL, så jeg kan prøve? Limer inn bilde av kjolen også, jeg:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Kjolen.jpg (5,9 KB, 60 visninger)
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 14:30   #2
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bolero / jakke til brudekjolen

Ser du bor i Oslo; hva med å tråle brudesalongene i området og finne noe som har samme fargetone?!
De har vel flere butikker i sentrum + en i Nittedal eller i området (Abelone?) I Ski finnes også en brudesalong.

Gammel 14-05-10, 14:34   #3
ingling

ingling sin avatar

ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jepp, GinaK, har tenkt på det. Jeg prøver bare å ikke bruke overvettes mye penger, og brudesalonger er stort sett ganske dyre. Skal bare ha noe helt enkelt. Skoene kjøpte jeg i brudesalong, og der la jeg mye penger siden de skal gås i hele dagen og siden kjolen var billig. Får snuse litt rundt!

Gammel 14-05-10, 16:14   #4
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Henger meg på her- en slik trenger jeg også.

Gammel 14-05-10, 16:25   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du ingen sykyndige da? De kan nok lett sy en slik en...
(har funnet noen på nett, men de er jo så sykt dyre)

Gammel 14-05-10, 16:57   #6
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg brukte et litt bredt sjal med perlefrynser til min brudekjole, det fungerte helt perfekt. Og det kan brukes til andre ting også. Hvis du vil kan du låne det, jeg bruker det ikke akkurat så veldig ofte.

Gammel 14-05-10, 19:13   #7
ingling

ingling sin avatar

Standard

Dårlig med sykyndige, Bauche. Men et sjal som IOA foreslår kan være noe! Jeg har jo faktisk ett liggende når jeg tenker meg om. Får prøve det med kjolen når mannen er ute av huset i morgen.

Gammel 14-05-10, 19:14   #8
ingling

ingling sin avatar

Standard

Oi, nå så jeg at du tilbød å låne også, så utrolig snilt! Jeg sjekker litt rundt, og så sender jeg deg PM hvis det blir aktuelt. Tusen takk!

Gammel 14-05-10, 20:28   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så en fin en på B Young her en dag.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 20:28   #10
ingling

ingling sin avatar

Standard

Aha! Da må jeg kanskje sjekke der. Var inne på en i går, men den var så bitteliten at de hadde nesten ingenting. Takk, skal sjekke det også!

Gammel 14-05-10, 20:46   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Nydelig kjole!

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 20:56   #12
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med å få noen her inne til å strikke noe vakkert? Skal se etter bilder og legge inn fra macen senere :iPhone:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 20:58   #13
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den boleroen du viste bilde av var nydelig da. Og kjolen er fantastisk fin! Jeg er litt usikker på hvordan det er med sjal til, men det er sikkert fordi jeg personlig ikke er så begeistret for sjal.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 22:58   #14
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Oi, nå så jeg at du tilbød å låne også, så utrolig snilt! Jeg sjekker litt rundt, og så sender jeg deg PM hvis det blir aktuelt. Tusen takk!

Jeg har sko også, i str 39, hvis du vil. De skal jeg ikke bruke mer da, men du kan få dem for en veldig billig penge.

Gammel 14-05-10, 23:31   #15
ingling

ingling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Jeg har sko også, i str 39, hvis du vil. De skal jeg ikke bruke mer da, men du kan få dem for en veldig billig penge.

Takk for det! Sko kjøpte jeg her om dagen, i sølv sånn at jeg kan bruke dem til andre ting seinere.

Gammel 15-05-10, 09:59   #16
ingling

ingling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Hva med å få noen her inne til å strikke noe vakkert? Skal se etter bilder og legge inn fra macen senere :iPhone:

Ja, det er absolutt en mulighet det også. Er det mange som strikker på bestilling her inne?

Gammel 15-05-10, 19:33   #17
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg falt litt på denne (som jeg fant på ravelry)

Sist redigert av m^2 : 21-02-18 kl 19:10.
Gammel 15-05-10, 19:35   #18
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Kanskje bare legge ut en melding på hobbyforumet om noen vil strikke bryllupsboler til deg?

Sist redigert av m^2 : 21-02-18 kl 19:11.
Gammel 15-05-10, 19:43   #19
ingling

ingling sin avatar

Standard

Ooh, fine! Jeg er litt redd for å få noe som ikke passer og sånn, så mulig jeg prøver å finne noe ferdig, men det er absolutt et godt tips! :noterer: Takk!

Gammel 15-05-10, 23:11   #20
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

En bolero til den kjolen bør være veldig nett og kort/liten, for ikke å ødelegge for det flotte snittet og livmarkeringen. Ellers hadde jeg gått for et sjal som er så diskre at det ikke ødelegger inntrykket av kjolen.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12.