|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Gjengs pris hos frisøren?Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg var hos frisøren i dag og betalte det meste jeg noen sinne har betalt ...samme frisør, så jeg fikk helt hakeslepp må jeg innrømme. Jeg pleier alltid å klippe meg, og så farge/stripe håret. I dag tok jeg brynene også, men på kvitteringen ser jeg at hun ikke har tatt betalt for det. Det meste jeg har betalt tidligere er vel enn 1 600,-, men det har inkludert et hårpleieprodukt, børste eller annet. I dag måtte jeg ut med 1 895,-
![]() |
#2 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjengs pris hos frisøren?Hmm. Jeg synes det er vanskelig å forutse regningen, for det varierer. Jeg tror jeg betalte rundt 13-1400 sist. Det var klipp og farging av ettervekst. Pleier av og til å stripe også, men det er noen måneder siden sist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Like blid!
![]() Sv: Gjengs pris hos frisøren?Jeg betalte 1090 kun for striper i går. Klipp tror jeg jeg betaler ca 600 for. Dyrt, ja.
![]() |
![]() |
#5 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Gjengs pris hos frisøren?My god. Ikke rart Tuppeline er så mistenkelig taus hver gang hun kommer hjem med ny form og farge på toppen.
![]() |
#7 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjengs pris hos frisøren?Jeg betaler et sted mellom 1600 og 1800 for farg, klipp og style.
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Gjengs pris hos frisøren?Jeg har passert 2000,- en gang. Jeg gikk ikke tilbake dit. Men ja, å farge og stripe det i samme omgang er svinedyrt.
![]() |
#9 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Gjengs pris hos frisøren?Betaler 560 for klipp.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjengs pris hos frisøren?Jeg betaler rundt 1000-1100 for klipp, farge og striper der jeg vanligvis går. En gang gikk jeg på Nikita og måtte betale over 2000 kr for det samme. Da så jeg nok omtrent sånn ut
![]() |
#11 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjengs pris hos frisøren?Jeg betaler 800 kr for klipp og hette-striping. Det vet jeg er billig.
![]() |
#12 |
tøff som havregrøt
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
![]() ![]() |
![]() Sv: Gjengs pris hos frisøren?Blir vel 4-500 kr for klipp... eller 600? *teflonhukommelse*
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjengs pris hos frisøren?Fine frisøren min |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjengs pris hos frisøren?Var ute med et par venninner i kveld og det ble snakk om frisørpriser. 650 kr betalte de for bare klipp nå. Selv har jeg latt min mor stusse håret de siste par årene. Mener jeg ga noe over 600 sist jeg klipte meg, men det var mer enn bare stussing da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Gjengs pris hos frisøren?Sist nå betalte jeg rundt 1200,- for folestriper og klipp. Jeg syns det er litt rart at jeg fra gang til gang havner på ulik pris, sånn pluss minus en hundrelapp eller to, til tross for at jeg går til samme frisørsalong og gjør det samme hver gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ferdig!
Hvor: Telemark
![]() Sv: Gjengs pris hos frisøren?
Jupp. Jeg opplevde at de gikk opp flere hundre kroner fra ett frisørbesøk til et annet og da var det bare ca. 1 1/2 mnd mellom dem. Jeg ble lang i maska og bytta selvfølgelig frisør sporenstreks. Jeg hadde da vært trofast Nikita-kunde i årevis, men ikke igjen. Nå betaler jeg ca. 1050 kr for farging av ettervekst og klipp (mot 1800 kr hos Nikita)
![]() |
#17 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Gjengs pris hos frisøren?150 kr for klipp.
![]() |
#18 |
www.bomulls.no
|
Nettopp! Jeg gjør stort sett alltid det samme og har tidligere forundret meg stort over at det kan skille alt fra en 50-lapp til flere hundre kroner ...for samme jobben!! Forskjellen denne gangen var minicoloren tror jeg, men det var jo ikke noe mer jobb eller farge enn det normalt er med bare stripe og farging av ettervekst, så lell.
![]() |
#19 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Gjengs pris hos frisøren?En god del kjeder, bl.a. Nikita, tar ulik pris utfra stillingen/ansenniteten/tittelen til frisøren. Når de blir forfremmet, betaler kunden mer. Finfint system.
![]() |
#20 |
Ferdig!
Hvor: Telemark
Da er det jo ikke noe rart at prisen forandrer seg for hver gang man er innom salongen da (hvis man bruker forskjellige frisører). Jeg ble sååå lei meg når frisøren min måtte slutte for ingen har kunnet måle se mot henne. Nå har jeg endelig finni en som nesten kan måle seg mot henne. Fine jenta
![]() |
|
|