|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Erfaringer med Quinny Speedi?Har tenkt å fornye meg på vognfronten... Er det noen som har erfaringer med Quinny Speedy? Den virker veldig praktisk og lett å trille. Men er den for åpen til å sove i? Vesla er 1 år.
|
|
|
#2 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaringer med Quinny Speedy?Jeg kjøpte min som sekundær vogn, men bruker den mest. Lett å trille, lett å slå sammen, veier ingenting og er lett å legge i bilen.
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Erfaringer med Quinny Speedy?
Jeg kjenner 3-4 som har hatt Speedy, ingen av dem eier vognen lenger eller de bruker den ikke ... Speedy er billigutgaven av Comfort og har mange "barnesykdommer" somer utrolig irriterende i lengden. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaringer med Quinny Speedi?Jeg ville ikke si at Speedy er "billigutgaven" av comfort. Den har jo egenskaper som comforten ikke har i form at den er enklere, dvs også enklere og slå sammen, tar mindre plass sammenlagt osv. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hmmm...har en Comfort. Hvilke skavanker har Speedyen?
|
|
|
#7 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Erfaringer med Quinny Speedi?Jeg ville selvsagt hatt en bugaboo cameleon, gjerne enda en, en god vogn kan ikke kjøpes for ofte og slikt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sv: Re: Sv: Erfaringer med Quinny Speedi?
Har en comfort nå. Har lyst på ny vogn, blir litt vognlei ..Er ikke så så fornøyd med comforten. Ønsker meg en stilig, praktisk, lett å trille, god å sove i/lun, liten/lettvint sammenlagt m.m
|
|
|
#9 |
|
|
Speedy er veldig lite lun i kalesjen. Ryggen er vesentlig kortere enn på f.eks Comforten, slik at barnet kan bruke vognen mye kortere. Det er mye tull med understellet når det gjelder legge sammen funksjonen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sv: Erfaringer med Quinny Speedi?Jeg har Speedi til lillebror på 20 mnd. og er kjempefornøyd med vogna.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Re: Sv: Erfaringer med Quinny Speedi?
Alle de ønskene der er ikke noe problem, det er en bugaboo |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Erfaringer med Quinny Speedi?Vi hadde Quinny Speedi som ekstra/reisevogn. Genial i syden og som shoppevogn for oss som ikke liker paraplytrillehjul, men jeg kunne ikke hatt den som "hovedvogn".
|
|
|
|
#13 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Erfaringer med Quinny Speedi?Vi har Speedy, og jeg vil si det er mye vogn for pengene. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Just me
![]() ![]() |
Sv: Erfaringer med Quinny Speedy?Har hatt en, skal aldri ha en igjen. Jeg syntes ikke det er en spesielt god vogn! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Re: Sv: Erfaringer med Quinny Speedi?Jeg droppet den fordi det ikke gikk an å sette seteryggen helt opp i full sittestilling. Jenta mi nektet å sitte bakoverlent. Enten rett opp, eller helt flatt for å sove.
|
|
|
#16 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Re: Sv: Erfaringer med Quinny Speedi?
|
|
|
|
#17 |
|
Sv: Erfaringer med Quinny Speedi?Takk for svar alle sammen!
|
|
|
#18 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Erfaringer med Quinny Speedi?Jeg har hatt den til Oliver og syntes den var helt suveren
|
|
|
#19 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Re: Sv: Re: Sv: Erfaringer med Quinny Speedi?
Er sittedelen på den lun å sove i? Det ser ut som barnet sitter så utsatt til der synes jeg ... nesten som i ei trille. Men det kan hende den har et bra stormtrekk eller noe? (Eller er det bare designet som gir et synsbedrag kanskje, og får det til å se ut som om barnet ligger mer som på et brett
|
|
|
#20 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Re: Sv: Re: Sv: Erfaringer med Quinny Speedi?Vi har speedien som hovedvogn og jeg er igrunn godt fornyød. Har en ekstra stropp bak under ryggstøtten så hun kan sitte rett og fint i ryggen. Den er lett å trille, veier lite, lett å legge sammen |
|
|
|
![]() |
|
|