Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-10, 20:15   #1
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?

Jeg betalte den nette sum av kr 340 for en standard maskinklipp av min snart syv år gamle sønn tidligere denne uka. Er det bare meg, eller er det en temmelig stiv pris?

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 20:19   #2
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?

Kjempedyrt. Jeg bruker en salong som har standardpris på 150,- for barneklipp + at de har rabattkort som gir hver 5. barneklipp gratis. Barn er opp til 14, tror jeg. I hvert fall betalte jeg for barneklipp sist gang dattera mi på 13 klipte seg der og. Salongen vegg i vegg tar mellom 350 og 450 for barneklipp... Med 4 barn er det uaktuelt å betale så mye for litt stussing.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 20:21   #3
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg betalte 370,- forrige uke for min 7-åring....da ble jeg ganske paff, ja. Klipper ham ikke der neste gang!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 20:22   #4
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg betalte 350 her i fjorsommer. Det var bare fordi vår frisør var på ferie, vår frisør kommer som regel hjem og klipper ungene, alt hun vil ha for bryet er en kopp kaffe.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 20:26   #5
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fant ny frisør til poden på fredag og betalte 178 kr. Vanligvis pleier jeg å betale 275, så vi kommer til å bruke denne frisøren heretter. Ikke brukte hun maskin heller, og sveisen ble skikkelig kul.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 20:27   #6
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg betalte 450 for klipp på gutten min her tidligere i uka. Han stripet håret også, og jeg trodde de 450,- var for både klipp og striping, men neida. Stripingen kostet 400. Så ergo 850 kr for klipping og noen skarve striper på en guttunge.

Gammel 16-05-10, 20:29   #7
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg betalte 450 for klipp på gutten min her tidligere i uka. Han stripet håret også, og jeg trodde de 450,- var for både klipp og striping, men neida. Stripingen kostet 400. Så ergo 850 kr for klipping og noen skarve striper på en guttunge.

Det var avskrekkende.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 20:42   #8
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

300 kr betalte vi for 3-åringens nye sveis.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 20:53   #9
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Jeg betalt 350 kr sist gang for å klippe 6-åringen min.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 20:56   #10
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

200 betaler vi for klipp. (Ikke maskinklipp)

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 21:13   #11
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

350 for å klippe poden på 3. Det tok vel 15 minutter, tenker jeg.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 21:18   #12
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Den ene tar 350,- og den andre 270,- (halv pris for barn under 7 år)

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 21:18   #13
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Det var mye, det!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 21:24   #14
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

285 kr. Synes det er dyrt nok for å klippe litt på en 3-åring.
Er visst dyrere nå som han er over 3 år.

Sist redigert av Chablis : 16-05-10 kl 21:44.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 21:26   #15
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sambo mener han betalte 265,- for maskinklipp på storebror på fredagen

Gammel 16-05-10, 21:28   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snuppa har nå begynt å klippe håret hos "vanlig" frisør. Sist gang betalte vi 350 for henne.

Tidligere har vi klippet henne hos innvandrerfrisører på Tøyen. Standardpris der er 80 kroner, men vi betalte det vi hadde av småpenger. Som regel havnet det rundt 50 kroner og det laveste vi har vært var kr 38 (det jeg hadde av mynter i det øyeblikket).

Knerten klippes med maskin hjemme, men når han ikke vil det lenger, så blir det Tøyen på ham også.

Gammel 16-05-10, 21:29   #17
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Vi betaler også noe sånt. Dritdyrt og jeg leter stadig etter billigere alternativ, men finner ikke.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 21:33   #18
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

275 kr for barneklipp. Gutt som jente.

Halv pris for lærlingklipp, for de tøffe. ( Jmfr lærlingklipptråden min.)

Gammel 16-05-10, 21:42   #19
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

150 kr for klipp til guttungen for et par uker siden. Ikke maskinklipp.

Gammel 16-05-10, 21:50   #20
Silver
Aktiv

Medlem siden: Feb 2010
Silver har et hav av muligheter foran seg
Standard

190 for guttungen sist.

Silver er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.