|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?Kjempedyrt. Jeg bruker en salong som har standardpris på 150,- for barneklipp + at de har rabattkort som gir hver 5. barneklipp gratis. Barn er opp til 14, tror jeg. I hvert fall betalte jeg for barneklipp sist gang dattera mi på 13 klipte seg der og. Salongen vegg i vegg tar mellom 350 og 450 for barneklipp... Med 4 barn er det uaktuelt å betale så mye for litt stussing. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?Jeg betalte 370,- forrige uke for min 7-åring....da ble jeg ganske paff, ja. Klipper ham ikke der neste gang! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
awesom
|
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?Jeg betalte 350 her i fjorsommer. Det var bare fordi vår frisør var på ferie, vår frisør kommer som regel hjem og klipper ungene, alt hun vil ha for bryet er en kopp kaffe.
|
|
|
#5 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?Jeg fant ny frisør til poden på fredag og betalte 178 kr. Vanligvis pleier jeg å betale 275, så vi kommer til å bruke denne frisøren heretter. Ikke brukte hun maskin heller, og sveisen ble skikkelig kul. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?Jeg betalte 450 for klipp på gutten min her tidligere i uka. Han stripet håret også, og jeg trodde de 450,- var for både klipp og striping, men neida. Stripingen kostet 400. Så ergo 850 kr for klipping og noen skarve striper på en guttunge.
|
|
|
#7 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?300 kr betalte vi for 3-åringens nye sveis. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?Jeg betalt 350 kr sist gang for å klippe 6-åringen min. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?200 betaler vi for klipp. (Ikke maskinklipp)
|
|
|
#11 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?350 for å klippe poden på 3. Det tok vel 15 minutter, tenker jeg. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?Den ene tar 350,- og den andre 270,- (halv pris for barn under 7 år) |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Drømmer
|
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?285 kr. Synes det er dyrt nok for å klippe litt på en 3-åring. Sist redigert av Chablis : 16-05-10 kl 21:44. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?Snuppa har nå begynt å klippe håret hos "vanlig" frisør. Sist gang betalte vi 350 for henne.
|
|
|
|
#17 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?Vi betaler også noe sånt. Dritdyrt og jeg leter stadig etter billigere alternativ, men finner ikke. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?275 kr for barneklipp. Gutt som jente.
|
|
|
#19 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?150 kr for klipp til guttungen for et par uker siden. Ikke maskinklipp.
|
|
|
#20 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?190 for guttungen sist. |
|
|
|