Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-10, 21:52   #21
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?

Jeg tror det er 340 for under 7 år, og 360 for over 7 år.

Sist Admini (3) klippet seg, så hadde hun en annen kunde med striper samtidig som hun løp til og fra, og holdt ham i stolen i nesten en time (!), jammen flaks at han er en tålmodig og grei liten sjel, men jeg synes det var litt kjipt å gå fra ham sånn hele tiden og få ham til å sitte så lenge (og spesielt når vi faktisk betaler så mye for det).

Gammel 16-05-10, 22:23   #22
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Jeg betalte den nette sum av kr 340 for en standard maskinklipp av min snart syv år gamle sønn tidligere denne uka. Er det bare meg, eller er det en temmelig stiv pris?

Du må ha vært på samme salongen, det betalte vi også.
Jeg synes det er stivt ja.

Gammel 16-05-10, 22:29   #23
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Betaler 275,- for barneklipp, noe jeg synes er ganske dyrt.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 22:31   #24
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sist betalte jeg 350kr for to barn. Den ene ble klippet av lærling.

Gammel 16-05-10, 23:27   #25
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde alle tre + meg på klipping denne uka. Minsten betalte vi rundt 270 for, de andre to var det et sted mellom 350 og 380. Husker ikke helt, men jeg syntes det var grisedyrt. For min klipp måtte jeg gi rundt 450. Det var kun å korte lengda med 5-10 cm, like langt hele veien + å lette litt på håret inn mot ansiktet. Jeg skal ta meg bryet med å finne en billigere frisør til neste klipperunde.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-10, 23:30   #26
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Barneklipp mener sambo at koster 260kroner. Det er han som tar med seg poden når det trengs

Gammel 16-05-10, 23:31   #27
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

ca 250, 300. Husker ikke helt. Ikke maskinklipp.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 01:03   #28
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

285 kr. Synes det er dyrt nok for å klippe litt på en 3-åring.
Er visst dyrere nå som han er over 3 år.

Tror det var noe sånt jeg betalte nå også, for å klippe gutta. Pr. hode ja. 289,- tror jeg det var.

Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 01:07   #29
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

300? 330? noe sånt... damen tok seg god tid og var nøye, og det ble veldig fint

(lillegutt har vært med pappan sin på billigklipp hos herrefrisør noen ganger og har sett nærmest skamklipt ut hver gang. Kan jo være tilfeldig, men )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 01:30   #30
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Ser at kr 310 som jeg betalte for åtteåringen ikke var noen upris allikevel da, selv om jeg synes det! Men jeg kommer til å ta han med til "tante frisør" neste gang ja!

Gammel 17-05-10, 01:43   #31
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

250 eller deromkring opptil 12 år, ca. 300 oppover. Dette er drop-in hos Josefssons. De små får en liten leke.

Gammel 17-05-10, 04:18   #32
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Jeg betalte den nette sum av kr 340 for en standard maskinklipp av min snart syv år gamle sønn tidligere denne uka. Er det bare meg, eller er det en temmelig stiv pris?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Du må ha vært på samme salongen, det betalte vi også.
Jeg synes det er stivt ja.

Også hos lærling.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 10:45   #33
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Det var avskrekkende.

Jepp. Heretter skal jeg stripe håret hans selv, men klippingen får frisøren ta seg av. Får finne en billigere salong.

Gammel 17-05-10, 11:09   #34
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

200,- for minsten på 1,5 år. Mener vi betaler 300,- for han på 8.

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 11:20   #35
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sparer nok masse penger her i huset siden jeg har vært frisør. Itillegg er storesøster også "pensjonert" frisør, så vi steller hverandre.. Så kan jeg vel bruke litt mer penger på klær og sånn? )

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 12:59   #36
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

150,- for barneklipp (opp til 12 år), 300,- for de eldre (ikke maskinklipp).

Jålebeinet er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 16:33   #37
mammamia
Superaktiv

Medlem siden: Jan 2007
mammamia er litt kulmammamia er litt kul
Standard

Her i huset klippes guttene av mannen min med maskin. Han har blitt veldig flink, og klipper seg selv også nå. Maskinen ble kjøpt for en 700-800 kr for snart 10 år siden.

mammamia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 18:29   #38
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Vi betaler 200 for en barneklipp.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 18:36   #39
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

KLipper alle sammen selv med maskin. 5 kr klippen kanskje?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 19:27   #40
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

80 for barn og 100 for voksne (dvs. menn) er ganske standard pris hos de mange frisørene her på Tøyen. Poden har vært med faren til frisør siden han var 2-3 år.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:50.