|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Live and let live
|
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?Jeg tror det er 340 for under 7 år, og 360 for over 7 år.
|
|
|
#22 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?
Du må ha vært på samme salongen, det betalte vi også.
|
|
|
|
#23 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?Betaler 275,- for barneklipp, noe jeg synes er ganske dyrt. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?Sist betalte jeg 350kr for to barn. Den ene ble klippet av lærling.
|
|
|
#25 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?Jeg hadde alle tre + meg på klipping denne uka. Minsten betalte vi rundt 270 for, de andre to var det et sted mellom 350 og 380. Husker ikke helt, men jeg syntes det var grisedyrt. For min klipp måtte jeg gi rundt 450. Det var kun å korte lengda med 5-10 cm, like langt hele veien + å lette litt på håret inn mot ansiktet. Jeg skal ta meg bryet med å finne en billigere frisør til neste klipperunde. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?Barneklipp mener sambo at koster 260kroner. Det er han som tar med seg poden når det trengs
|
|
|
#27 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?ca 250, 300. Husker ikke helt. Ikke maskinklipp.
|
|
|
#28 |
|
Passiv
|
Tror det var noe sånt jeg betalte nå også, for å klippe gutta. Pr. hode ja. 289,- tror jeg det var. |
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?300? 330? noe sånt... damen tok seg god tid og var nøye, og det ble veldig fint |
|
|
|
|
|
#30 |
|
En Som Trener
|
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?Ser at kr 310 som jeg betalte for åtteåringen ikke var noen upris allikevel da, selv om jeg synes det! Men jeg kommer til å ta han med til "tante frisør" neste gang ja!
|
|
|
#31 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?250 eller deromkring opptil 12 år, ca. 300 oppover. Dette er drop-in hos Josefssons. De små får en liten leke.
|
|
|
#32 |
|
På lukket avdeling
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Jepp. Heretter skal jeg stripe håret hans selv, men klippingen får frisøren ta seg av. Får finne en billigere salong.
|
|
|
#34 |
|
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?200,- for minsten på 1,5 år. Mener vi betaler 300,- for han på 8. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
re:designer
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?Sparer nok masse penger her i huset siden jeg har vært frisør. Itillegg er storesøster også "pensjonert" frisør, så vi steller hverandre.. Så kan jeg vel bruke litt mer penger på klær og sånn? |
|
|
|
|
|
#36 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?150,- for barneklipp (opp til 12 år), 300,- for de eldre (ikke maskinklipp). |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?Her i huset klippes guttene av mannen min med maskin. Han har blitt veldig flink, og klipper seg selv også nå. Maskinen ble kjøpt for en 700-800 kr for snart 10 år siden. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?Vi betaler 200 for en barneklipp. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
can-jur
|
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?KLipper alle sammen selv med maskin. 5 kr klippen kanskje?
|
|
|
|
#40 |
|
flisespikker
|
Sv: Pris på gutteklipp, hva betaler dere hos frisør?80 for barn og 100 for voksne (dvs. menn) er ganske standard pris hos de mange frisørene her på Tøyen. Poden har vært med faren til frisør siden han var 2-3 år.
|
![]() |
|
|