Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Så koselig ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-07, 21:44   #1
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Så koselig ...

Jeg får t.o.m. en takk for at jeg prikker noen..

Det var ikke verst
Altså takk for at jeg gir en tilbakemelding. Men uansett

Og ja, jeg vet alle får det..

Er i usedvanlig happy humør i dag..

Gammel 15-03-07, 22:07   #2
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Så koselig..

Dette ble en høyst kort skravle tråd ja

Gammel 15-03-07, 22:11   #3
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Så koselig ...

Jeg kan jo fylle tråden med at jeg har klart å dele ut noen litt rare prikker den siste tiden. Det kommer jo opp hva man har prikket folk med fra før.. så sleivete som jeg er så har jeg har klart å sende av gårde en del kommentarer som er en smule idiotiske (litt tatt ut av sammenheng da). Som feks "kjempebra innlegg" i en tråd med bare fjas... jaja

:bretterut:

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 22:13   #4
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er jo skikkelig veloppdragent at man får en tilbakemelding med takk for at man prikker noen.

Bare flott at du er skikkelig happy. Det er i grunnen jeg også!

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 22:14   #5
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Det har aaaldri jeg gjort. Feks, så har det dukket opp noe som jeg har skrevet tidligere, også har hele meningen blitt feil.
"god bedring" Når jeg har ment "ha en god dag". Kanskje ikke akkurat _det_ da..
:vil ikke røpe for mye:

Gammel 15-03-07, 22:15   #6
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Det har aaaldri jeg gjort. Feks, så har det dukket opp noe som jeg har skrevet tidligere, også har hele meningen blitt feil.
"god bedring" Når jeg har ment "ha en god dag". Kanskje ikke akkurat _det_ da..
:vil ikke røpe for mye:

Jepp. Tror jeg sendte avgårde noen "du får sagt det du".
De må jo tro det har rabla

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 22:16   #7
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Det er jo skikkelig veloppdragent at man får en tilbakemelding med takk for at man prikker noen.

Bare flott at du er skikkelig happy. Det er i grunnen jeg også!

Men nå mente jeg den automatiske greia egentlig da. Men dette var noen dager siden da.. I en litt annen tilstand

Gammel 15-03-07, 22:29   #8
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Men nå mente jeg den automatiske greia egentlig da. Men dette var noen dager siden da.. I en litt annen tilstand

Jeg sikter til den automatiske tilbakemeldingen man får etter å ha prikket noen, ja.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 22:37   #9
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Da er vi på samme side

Godt å høre at du er i godt humør da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:41.