Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Å finne seg ny bolig...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-07, 22:24   #1
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å finne seg ny bolig...

Vi kommer nok til å være i samme situasjon om noen år. Vi bor nå i et dyrt, sentralt område (leier riktignok billig) og ønsker å kjøpe etterhvert, men da blir det antagelig et stykke unna, og vi må belage oss på å bruke bil. Det er kjipt! Håper dere finner noe dere kan leve med.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 09:36   #2
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sandsliområdet har da en del rekkehus ol. som ikke bikker 3 millioner i alle fall. Det er etterhvert blitt et veldig barnevennlig område.

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 18:49   #3
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Vi kommer nok til å være i samme situasjon om noen år. Vi bor nå i et dyrt, sentralt område (leier riktignok billig) og ønsker å kjøpe etterhvert, men da blir det antagelig et stykke unna, og vi må belage oss på å bruke bil. Det er kjipt! Håper dere finner noe dere kan leve med.

Naboen vores selger huset sitt her til sommeren. Kanskje en ide ? Kun 4 min. i bil til barneskolen, 15 min til barnehagen og butikken, og 20 min. til jobben ! Men mye plass for (ennå) få penge...

Gammel 05-02-07, 20:04   #4
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Takk for tilbudet, Dib, men da tror jeg Gremlimannen setter seg på bakbeina. Det blir nok litt for landlig for ham, etter beskrivelsene.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 21:42   #5
tiril
Passiv

Standard

borte

Sist redigert av tiril : 01-01-08 kl 18:31.
  Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.