Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Verdens beste t-skjorter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-10, 21:35   #21
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Verdens beste t-skjorter?

I prinsippet liker jeg basic-t-skjortene fra Filippa K (men med rund hals), for de er veldig faste i elastikken, og varer lenge. MEN: De er veldig korte, og da blir jeg gående å dra i dem.

De som allerede er nevnt fra Vero Moda er mye bedre, og de bodde jeg i mens jeg var gravid i fjor, uten at jeg ikke kan bruke dem nå, for de har beholdt fasongen bra. Disse koster også bare rett over hundrelappen, mot 300 eller 400 (husker ikke) for Filippa K. Ellers kjøper jeg også basic-topper fra Cubus, de som er to for 149 eller 179, men de synes jeg er blitt tynnere i det siste.

Gammel 12-05-10, 21:47   #22
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Ahhh, flere som har hatt de H&M-genserne som favoritter ja. Her har jeg akkurat kasta de siste
Så hiver meg på for forslag ja

Gammel 12-05-10, 22:14   #23
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er veldig fornøyd med Cubus sine t-skjorter, 2 for 149,-

Gammel 13-05-10, 22:55   #24
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Dere som svarer Cubus, er dere lange i ryggen og høye? Jeg er nok noe mindre enn Tinetoff og Necesario, men jeg er lang i overkroppen og hater å dra i toppene mine. er Cubus lange nok for med? Vil noen måle dem og legge ut mål og størrelse?

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 23:09   #25
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Dere som svarer Cubus, er dere lange i ryggen og høye? Jeg er nok noe mindre enn Tinetoff og Necesario, men jeg er lang i overkroppen og hater å dra i toppene mine. er Cubus lange nok for med? Vil noen måle dem og legge ut mål og størrelse?

Jeg har kun kjøpt de med 3/4 arm og lang arm på Cubus, og jeg er lang i ryggen. Det har iallefall gått helt fint.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 23:16   #26
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sverger til Filippa K, Custommade (heter de ikke det, tro?) og Vero Moda sine med stretch. In Wear og Part two sine er også bra.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 23:24   #27
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Cubus lokker i det fjerne hører jeg. Jeg må virkelig bruke litt tid og penger på garderoben min nå før den faller fra hverandre. Takk Necesario!

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 23:27   #28
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har funnet noen veldig ålreite på Cubus av alle steder. Jeg har bare kjøpt med rund hals, men mulig de har med v-hals også. De heter bare Basic t-shirt og er merket med 2 for 149. Jeg har kjøpt disse flere ganger, så det er tydelig at dette er noe de har inne som standard

Jeg liker også de basistoppene fra Cubus. De langermede variantene er imidlertid ca. 10 cm for lange på ermene for meg, men det er jo fint for dere som er høye.

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg synes disse fra e-basic hos Ellos er ganske ok. God stretch og ok lengde:

Jeg har noe veldig liknende den der fra Lindex, som jeg liker godt. Edit: Den var fra HM, ja, da er det nok den som er utgått.

Sist redigert av Bluen : 14-05-10 kl 00:23.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 12:15   #29
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Cubus lokker i det fjerne hører jeg. Jeg må virkelig bruke litt tid og penger på garderoben min nå før den faller fra hverandre. Takk Necesario!

Jeg er ikke kjempelang, 1.69, men jeg er tjukk, og ergo blir toppene ofte for korte. Men ikke Cubus sine. De slipper jeg å dra ned hele tiden.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-10, 22:32   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig i at Fil K-toppene er litt korte, egentlig. Der er Inwear sine bedre.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 14:22   #31
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt et lass topper på Cubus, og er riktig fornøyd. Men hvorfor må de komme i så mange fæle farger?! Det var jo bare de svarte og hvite som gikk an å kjøpe, jo! Og jeg som ønsker meg mørkerød og petrol og skoggrønn og slikt! :kravstor & vanskelig:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 14:45   #32
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har kjøpt et lass topper på Cubus, og er riktig fornøyd. Men hvorfor må de komme i så mange fæle farger?! Det var jo bare de svarte og hvite som gikk an å kjøpe, jo! Og jeg som ønsker meg mørkerød og petrol og skoggrønn og slikt! :kravstor & vanskelig:

Jeg er også kravstor & vanskelig.

Jeg pleier å snu i døra på Cubus. De har bare stygge farger, uansett årstid.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 14:47   #33
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

De får mer "normale" farger til høsten, Tinetoff.

Noa Noa har noen gode basic-topper, men de har rund hals. Jeg har kjøpt noen fine topper, gode og lange, med v-hals og 3/4 arm på Indiska også.

Gammel 18-05-10, 14:47   #34
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lysegul og lakserosa, liksom.

Gammel 18-05-10, 14:53   #35
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Gammel 18-05-10, 14:59   #36
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøp hvite så farger du de selv?

Gammel 18-05-10, 15:10   #37
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Men det er jo slitsomt!

Gammel 18-05-10, 15:16   #38
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Men det er jo slitsomt!

Jeg kjøper farge på Jernia og hiver i vaskemaskina.
Ikke veldig slitsomt.

Gammel 18-05-10, 15:20   #39
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Men sømmene er jo som regel ikke i bomull, så de forblir jo hvite ...

Jeg er enig med Tinetoff, og gidder ikke å kjøpe nye klær for så å farge dem.

Gammel 18-05-10, 15:21   #40
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Men sømmene er jo som regel ikke i bomull, så de forblir jo hvite ...

Jeg er enig med Tinetoff, og gidder ikke å kjøpe nye klær for så å farge dem.

Jeg har kun gjort det på barnas ullklær.
Så jeg skal ikke skryte på meg så veldig altså.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.