|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fødeavdelingen (tvn)Hva er det med fedrene i denne serien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Fødeavdelingen (tvn)Jeg får aldri sett på sånt jeg, gubben sitter klistret foran nyhetene hver dag klokken 21.
![]() |
#5 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fødeavdelingen (tvn)Idiot!!!!!!!!
![]() |
#6 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Fødeavdelingen (tvn)Jeg fatter ikke hva det er med dem/han. tenk å holde på sånn når konen ligger der og skal føde og ha hans barn og så sitter han sånn og drar henne ned.. Hadde jeg vært jordmor hadde jeg kastet han på dør.
![]() |
#7 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Fødeavdelingen (tvn)fy søren det må være det værste jeg har sett... offameg. fikk skikkelig flashback fra snuppa sin fødsel og det var ikke godt..
![]() |
#8 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Fødeavdelingen (tvn)
Enig, forkastelig
![]() |
#10 |
Pauset
|
![]() Sv: Fødeavdelingen (tvn)Jeg så det, og satt og ventet på at noen her skulle lage en tråd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Fødeavdelingen (tvn)Jeg syns den serien er dønn kjedelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Sånn passe sane
|
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fødeavdelingen (tvn)Jordmor var vel ikke der da han sa det. Men, er ikke dette "typisk" britiske menn da? Med tanke på hva jeg har hørt (og sett litt) er jeg forundret over at de i det hele tatt er med på fødselen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Søt og rar
|
Det var det verste, syntes jeg. Fikk helt frysninger av de tingene han sa til henne når det ikke var andre tilstede. Skikkelig guffent. For han virka jo rimelig oppegående ellers...
![]() |
#17 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Fødeavdelingen (tvn)Jøss. Som den amerikanske serien jeg så på TV4, med fødende tenåringsmor. Moren nektet at hun skulle få smertestillende, for hun skulle føle hvordan det var å føde så hun ikke hadde mer sex. Jordmor anbefalte epidural, men moren nektet. Barnefar nektet også, og sa hun burde klare seg uten. Barnefar masserte henne, men hun ba ham la være. Da begynte han å krangle med henne pga "alle fødene kvinner likte å bli massert". Til slutt fikk hun epidural, men da dro moren så hun fødte alene. Jordmoren jobbet 4 timer gratis overtid så hun skulle ha en "kjent" tilstede.
![]() |
#18 |
Sånn passe sane
|
Herregud. Det er så mye sykt altså. Glad jeg lever i min lille boble innimellom gitt. :naiv:
![]() |
|
|