|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den?Som sagt, kost/nytte-effekten skal være bra, altså. Men tannbleking er ikke akkurat sunt, det heller, og jeg har ingen etiske betenkeligheter med det. I teorien. I praksis medfører det visst at man faktisk må til tannlegen.
|
|
|
#63 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den?Ja, den ville jeg ha tatt *stemt* Hater den grå etterveksten min, den passer fint lite sammen med rocka stil og sort hår |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den?Jeg liker ikke rynkene mine heller, og bruker kremer og stæsj for å få de til å komme saktere. Vet ikke om det funker, men man må da gjøre et forsøk iallfall.
|
|
|
#65 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den?De funker ikke. Så og si ikke, i hvert fall. :skråsikker:
|
|
|
#68 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den?Du kan si hva du vil om Botox, men det virker.
|
|
|
#69 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den?OK, Botox virker ikke mot ørehår, tror jeg. :hvor var den quoteknappen igjen, da?:
|
|
|
#70 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den?Nei, i grunn ikke, men hvis noen finner opp en pille mot kommuneblondt hår, så stiller jeg meg langt mer entusiastisk.
|
|
|
#71 |
|
geskjeftig
|
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den?
Selvsagt. Jeg spør nå bare. Det er vel like naturlig å ta forbehold i forhold til dette som det er til å si at man kanskje likevel kunne tenke seg bittelitt smertestillende under en fødsel.
I like big books and I cannot lie. Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11 Sist redigert av Luftslottet : 19-05-10 kl 23:13. Årsak: doble ord |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den?Det er klart det finnes masse vakkert grått hår. Men jeg tror så og si ingen 25-åringer i vår del av verden vil føle seg vel med det.
|
|
|
#73 |
|
geskjeftig
|
Det er vel så.
|
|
|
#74 |
|
By the Sea
|
Akkurat det jeg også skulle si!
|
|
|
#75 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den?Nettopp. Det er noe helt annet å ta det easy med aldringen når den kommer som forventet. Jeg er bare forfengelig; det kom til helt normal tid, men jeg har respekt for at det er kjipt i tjueårene. På samme måte som jeg har respekt for at det kan være kjipt å være helt uten byste (eller ha abnormt stor byste, for den del). Det betyr ikke at man er Teit hvis man ikke fikser seg lik alle andre, det betyr bare at man skal nr. 42 for å gå i mine sko, liksom.
|
|
|
#76 |
|
Glamorøs
|
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den?Botox er ikke noe jeg vurder er en gang. Sprøyte gift i hodet virker ikke lurt.
|
|
|
#77 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den?Det er sant. De ser i det minste mindre teite ut når de smører tusenvis av kroner i trynet når de like gjerne kunne brukt Spenol.
|
|
|
#80 |
|
can-jur
|
Jammen, jeg er ikke redd for grått hår.
|
|
![]() |
|
|