|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: -
![]() |
![]() Facebook og misbruk - hvordan finne synderen?Den 29 april sendte jeg en e-post til datatilsynet, postkasse@datatilsynet.no |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Facebook og misbruk - hvordan finne synderen?Godt spørsmål, jeg har dessverre ikke noe svar. Jeg forundres dog av at det er så mange som er så lettlurte og som faktisk går med i disse gruppene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook og misbruk - hvordan finne synderen?Aner ikke, men den Thailandgruppa du snakker om er politianmeldt tydeligvis. Har stått masse opplysninger om det på sidene der i flere uker nå med jevne mellomrom. Alt innholdet kan en lese på den gruppa uten å melde seg inn. Så var det selvfølgelig en som benyttet muligheten til å promotere sin egen gruppe som da lovet at det var ekte tur de hadde. Sikkert like tvilsom gruppe det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Facebook og misbruk - hvordan finne synderen?
Jeg vet, anmeldelsen skjedde på det tidspunktet jeg kontaktet reisebyrået og datatilsynett i april. Det jeg la ut var en ren kopi av brevet til datatilsynet. Denne gruppen er mao. et grovt eksempel på hva som kan skje om administrator fortsatt styrer gruppen og man ikke ar rukket å finne ut at det er fanteri i bunn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Facebook og misbruk - hvordan finne synderen?
Ja, det er helt villt Pelen'! |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
facebook, falske, fiktive, grupper, rapportering |
|
|