Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Halvnakne og nakne profilbilder

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-10, 09:45   #1
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Halvnakne og nakne profilbilder

GRØSS.... Hva i all verden får folk til å legge ut halvnakne og nakne bilder av seg selv på facebook?

Det er bilder av type "har forsøkt veldig hardt å være sexy på bildet, men later som det liksom skal være kunstnerisk", og noen av type "se alle sammen, jeg har trent bicepsen min"

Jeg foretrekker å se vennene mine påkledd, jeg... Jeg kan jo ikke SI noe til dem det gjelder heller, føler jeg. Blir bare flau på deres vegne.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 10:44   #2
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Halvnakne og nakne profilbilder

Jeg syns vennene dine høres interessante ut. Blant mine venner er det mer greia å legge ut bilder av seg selv med et glass vin eller en ølboks. "Se på meg, jeg er 35 år og fortsatt vill/crazy/hipp/kul og drikker alkohol." Eller bilde av seg selv/ungene i bunad.

bill. mrk: "Flere halvnakne ev. nakne venner ønskes"

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 10:49   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det galt å ha bilde av seg selv og ungen i bunad? Kanskje jeg er venn med Kasia? Jeg må innrømme at de bildene som har blitt tatt av meg de siste årene er mest bunad- og julebilder + noen festebilder. Går jo ikke rundt og tar bilder på en vanlig hverdag heller, da. :busy: Jeg legger riktignok ikke ut fyllebilder av meg selv, det blir litt harry når man er over 30. Og vel så det....

Jeg har forresten noen facebookvenner som gjerne kan få lov å legge ut nakenbilder av seg selv.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 10:51   #4
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ser ut som om jeg har normale venner!

Gammel 22-05-10, 10:56   #5
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Er det galt å ha bilde av seg selv og ungen i bunad?

Mainstream er ikke galt. Nødvendigvis.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Kanskje jeg er venn med Kasia?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 11:02   #6
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Mainstream er ikke galt. Nødvendigvis.

Jeg liker ikke å skille meg ut.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 11:30   #7
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Er dette voksne mennesker? Høres merkelig ut. Ingen av mine venner har gjort noe sånt. Ennå.

Gammel 22-05-10, 11:37   #8
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Noe som er like ille er 40 åringer med trutmunn og se hvor deilig jeg er halvt lukkede øyne

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 11:44   #9
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Garbella, her.

Noe som er like ille er 40 åringer med trutmunn og se hvor deilig jeg er halvt lukkede øyne

Jeg har en tante på 50 + som kunne være troende til noe sånt. :dobbel-:

Gammel 22-05-10, 11:51   #10
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har noen halvnakne homser som venner på FB.

Gammel 22-05-10, 11:56   #11
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eller folk på 35+ med slipset rundt hodet, ølboksen i været og tunga ute....

Gammel 22-05-10, 12:07   #12
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor knyttes dette opp mot alder, egentlig? En tankeløs iddjåt blir nok dessverre ikke bedre med alderen.

Jeg løser problemet ved å kun ha profilbilde av meg selv og ingen bilder av resten av familien. Jeg er igrunnen svært skeptisk til å ha bilder på FB. Jeg hadde en venn som la ut bilder av seg selv i sykepleieruniform (hun er altså ikke sykepleier ) og henne slettet jeg fra vennelista med det samme, gitt.

Gammel 22-05-10, 12:11   #13
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hvorfor knyttes dette opp mot alder, egentlig? En tankeløs iddjåt blir nok dessverre ikke bedre med alderen.

Er man ung så har man mer slakk for idioti, når man er godt voksen og enda mer så ser det bare totalt patetisk ut.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 12:12   #14
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Der er jeg helt uenig, altså. Såfremt man snakker om voksne mennesker så synes jeg det blir for slapt å skylde på at man er for ung/gammel/dame/mann/whatever.

Gammel 22-05-10, 12:45   #15
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg reagerer meir på at ein person på nærmere 40 har ørten bilder av seg sjølv med tunga hengande ute/ i øyra til einkvan/ mellom figrene etc. enn at nokon på 20 gjer det. Men det er mulig eg er noko gammeldags.

Særlig siden eg også reagerer på damer på 35+ som stort sett bruker ord som lizzom, assa, bestiser, koz og klemz osv.

Gammel 22-05-10, 12:59   #16
Betty
Superaktiv

Betty sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
Betty er populærBetty er populærBetty er populærBetty er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg hadde en venn som la ut bilder av seg selv i sykepleieruniform (hun er altså ikke sykepleier ) og henne slettet jeg fra vennelista med det samme, gitt.

Seriøst? Bare på grunn av det?

Gammel 22-05-10, 13:20   #17
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av SiriP, her.

Eg reagerer meir på at ein person på nærmere 40 har ørten bilder av seg sjølv med tunga hengande ute/ i øyra til einkvan/ mellom figrene etc. enn at nokon på 20 gjer det.

Ikke jeg. 40 er det nye 20.

Gammel 22-05-10, 13:26   #18
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og eg hissar meg opp over alle mine som absolutt har bilder av seg sjøl på et fjell, i en kano, rundt et bål osv. Eg prøvde med ein ironisk intensjon å gjere det samme men fikk berre heiarop over kor flink eg var.

Gammel 22-05-10, 14:27   #19
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Og eg hissar meg opp over alle mine som absolutt har bilder av seg sjøl på et fjell, i en kano, rundt et bål osv. Eg prøvde med ein ironisk intensjon å gjere det samme men fikk berre heiarop over kor flink eg var.

Har flest slike venner, jeg også. Det er dem, rifla og jakthunden, liksom.

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

bill. mrk: "Flere halvnakne ev. nakne venner ønskes"

Vet ikke helt om jeg er enig....

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ikke jeg. 40 er det nye 20.

Takk!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 14:30   #20
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Halvnakne og nakne profilbilder

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

I verden, hva har det å si...??

Jeg har også noen halvnakne profilbildevenner, og mange med slipset rundt hodet og et glass alkohol i hånden.

Dem om det, rett og slett...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:29.