|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvike kanaler har dere? | |||
| Har ikke TV |
|
2 | 1,13% |
| Bare NRK-kanaler |
|
6 | 3,39% |
| Noen flere (type basispakke) |
|
55 | 31,07% |
| Mange kanaler |
|
114 | 64,41% |
| Deltakere: 177. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere bare NRK?
Ja det er all reklamen jeg synes er søppel, og siden det er reklame HELE tiden omtrent (i tillegg til at de ofte sender vel mye bråkete "gutteserier" med 99 % slåssing, samt repriser hele tiden) er jeg skeptisk til hele kanalen og er glad vi ikke har den lenger, egentlig. Jeg tråler heller tvguiden og setter på opptak det ungene liker av serier.
|
|
|
#62 |
|
Passiv
|
Sv: Har dere bare NRK?Vi har basispakken fra Canal Digital. Vi har forskjellige favorittkanaler, men jeg kunne godt klart meg helt uten Cartoon network og Boomerang. |
|
|
|
#63 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#64 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Har dere bare NRK?Stemmer det. Jeg og mannen satt forresten og så på Ku og Kylling etter at ungene var i seng før.
|
|
|
#65 |
|
ctrl+z
|
Sv: Har dere bare NRK?Vi har en basispakke fra Altibox og den inneholder vel ca tjue flere kanaler enn vi trenger. Vi ser mest på NRK og TV2. Jeg liker krimserier og nyheter, mannen vil gjerne se film.
|
|
|
#66 |
|
Audacious
|
Sv: Har dere bare NRK?Vi har en basispakke. Ungene ser på Nrk og Disney Channel, jeg ser på Nrk og TV2, Ulvefar ser på Nrk og Discovery. Hvis jeg er syk så ser jeg på TVN og/eller TV3 - altså et par ganger i året. Cartoon Network sneik seg inn nå nylig, og den skal jeg fjerne på kanalinnstillinga når jeg får ryddet opp der. Makan til aggressivt reklameavbrutt søppel!
|
|
|
#67 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Flere som bare har NRKMange kanaler som blir særdeles lite brukt... Det er 14-åringen som ser mest på tv her.
|
|
|
#68 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Har dere bare NRK?Vi har internett gjennom et lokalt kabelselskap, og da må vi samtidig ha den minste kanal-pakken deres. Så vi har NRK-kanalene, TV2 og TVN, og det holder i massevis.
|
|
|
#69 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Har dere bare NRK?Vi har en haug med kanaler, pakke fra Get, vi voksne ser mest nyheter en gang pr kveld. Etter at vi fikk PVR-boks har det faktisk blitt noe mer TV på oss også, jeg går gjennom TV-programmet hvis jeg får ånden over meg, og setter på opptak av endel gode krimserier. Vi liker å se en god krimserie, men det må være når det passer oss. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Har dere bare NRK?Vi har i grunnen alt for mange kanaler. Borettslaget som har avtale med, så da er det bare sånn. Men bare NRK hadde blitt litt stusselig, ja, selv om det er den kanalen som blir mest sett på. Jeg må ha TV2, eldstesøster må ha Disney (selv om NRKSuper er førstevalget), mellombror har enda ikke helt vokst fra Disney Playhouse, selv om han er skolegutt, og elsker også dyreprogram på ymse kanaler, og mannen ser en del på Discovery. I tillegg ender vi ofte med å se dokumentarer på svensk TV, mannen og jeg.
|
|
|
#71 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere bare NRK?Vi har mengder med kanaler, men det er for at mannen skal få sett på fotball-kampene han "trenger", og at jeg elsker BBC og Discovery-kanalene. Før så jeg også masse på Hallmark, men den er nå borte, dessverre.
|
|
|
#72 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Har dere bare NRK?Vi har parabol og ganske mange kanaler.
|
|
|
#73 |
|
Ringskrømt
|
Morgenen starter gjerne med Cartoon Network. Byggmester Bob, Thomas-toget, Postman Pat, Fifi - absolutt ikke søppel, og alle sendes på nevnt kanal.
|
|
|
#74 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Har dere bare NRK?Ja, tenke seg til å ikke se Greys?!
|
|
|
#75 |
|
bits and pieces
|
Sv: Har dere bare NRK?Vi har vel basispakka til Canal Digital mener jeg.
|
|
|
|
#78 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg sjekket rikstv nå som jeg trenger en sånn boks, og der var det ikke så mange kanaler, jeg mener det "bare" var 18-20 kanaler, og bare 2 barnekanaler, nrk super og disneychannel.
|
|
|
|
#79 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Har dere bare NRK?Et års tid hadde vi ingen kanaler, så kun filmer og serier fra serveren. Men det førte til at ungene så alt for mye tv. Det var ingen naturlige tidsbegrensninger. Vi merket også at eldste datt litt utenfor leikene i barnehagen, som til tider var basert på barnetv. Så nå har vi nrk-kanalene.
|
|
|
#80 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Har dere bare NRK?Vi har masse tv-kanaler, men ser bare på et fåtall av dem. LøveMannen er Discovery junky, jeg ser noe på TV2 og LOST på TV Norge. Jeg ser ekstremt lite på tv. Vi har også de fleste barnekanalene. LilleVenn er drittlei av all reklamen som er der. |
|
|
|
![]() |
|
|