|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Re: Sv: Halvnakne og nakne profilbilder
Det HAR jo ingenting å seie det er berre så underlig å observere Facebook som imagearena. Kva en velge selge seg inn som. Kva en velge å poste i status, kva som er viktig å formidle. Blant mine vennar er det overvekt av trening, trim, fjell, kano, bål både i profilbilder og statusoppdatering. Dette undre meg.
|
|
|
|
#22 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderJeg har problemer med å forså at folk har lyst til å vise hele verden ekstreme fyllebilder av seg selv.
|
|
|
#23 |
|
Ferdiglada
Sv: Halvnakne og nakne profilbilder
Eg syns ikkje det er provoserande altså, eg berre registrere og undre meg over korleis dette vise seg på Facebook.
|
|
|
|
#24 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderJeg tror jeg har venner med bilder i alle kategorier. Naken, nesten-naken, på bytur, ferie, fjellet, bunadskledde osv. Jeg ler godt av endel av bildene som man kan se at de virkelig prøver å se sexy, kule, barske ut på. Sånn tilgjort. Jeg har ikke mange bilder av oss på min profil men jeg har noen bunadsbilder fra 17. mai nå ja. He he.
|
|
|
#25 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderMen altså; Jeg har også mest bilder fra festlige begivenhter og turer. På min profil ligger bilder fra ferier, jenteturer og fjellturer, og så noen fra jul og 17.mai. Jeg prøver jo ikke å late som om livet mitt er en eneste lang fest eller ferie, men vi tar jo aldri bilder på en vanlig hverdag. Mener dere at jeg bør knipse meg selv neste gang jeg svetter over rettebunken, bare for at ingen skal tro jeg lyver på meg et mer eksotisk liv enn det jeg har. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Live and let live
|
Sv: Halvnakne og nakne profilbilder@Rine:
|
|
|
#30 |
|
heimføing
|
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderJeg tittet innom en profil her om dagen, av nysgjerrighet. Åpen profil, full av bilder, og bare fest- og fyllebilder. Miniskjørt, kløft og trutmunn. Øl og vin og slips rundt hodet på menn i bar overkropp. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
ctrl+z
|
Neida, det var den berømte dråpen.
|
|
|
#32 |
|
Pauset
|
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderEn bekjent av meg la ut en fantastisk bilde av seg selv og to kompiser for en tid tilbake. Bildet var av de tre som vasket en båt ute. De poserte i bar overkropp og shorts, innsåpet, med rett attitude og en ganske drøy pose, hvorpå han ene lå på dekk, mens de andre to såpet hverandre inn. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Pauset
|
*host* Det sier mer om deg enn vennene dine syntes jeg. Jeg syntes litt eksentriske folk er herlig. Kult med de som tør og ikke bare følge "saueflokken". |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ferdiglada
Nei, nei, det er ikkje det eg meine! Eg syns ikkje det er teit at folk gjer kjekke ting, på ingen måte. Eg syns berre det er litt pussig rett og slett at det er FRILUFTSLIV som dominere så voldsomt på vennelista mi. Mulig det er berre her eg bor, men friluft, surfing, ski, sykkel er status. For meg er det litt merkelig, sidan eg ikkje heilt dele den interessa eller det statuskravet.
|
|
|
|
#37 |
|
Come what may...
|
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderJeg har mikset venneflokk. Nesten alle dem er forskjellige og det er jeg veldig glad for. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
søt
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderAner jeg en spinoff? Hvordan ser ditt FB-profilbilde ut?
|
|
|
#39 |
|
Live and let live
|
Så det du mener er at du er fascinert over hva som ser ut til å være status i ditt nettverk? Eller er det det at de ikke gjør disse tingene til vanlig, og du mener de skryter på seg å være sprekere ved å poste bilde av akkurat det? :Prøver å forstå:
|
|
|
#40 |
|
Borte
|
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderJeg forstår veldig godt hva Haugtussa mener. Friluftsliv og trening er for tiden i hyppig bruk som statussymbol. Dette er ikke noe jeg bare antar ut i fra min egen magefølelse - det har vært tema i flere program på TV og radio det siste året. Plutselig er det kult å ha på CV'en at man har syklet Birken eller gått Besseggen, og folk handler treningsutstyr for millioner av kroner. Og jeg ser som Haugtussa at det er mange på Facebook som eksponerer seg selv som friluftsmennesker, jegere og naturelskere. Skjønner veldig godt hva hun mener med at man bruker Face til fronte imaget sitt og at det brukes for å vise hvor vellykket man er på et vis. Ser det veldig godt selv også. Hele familier som har på seg Bergans ekstremværutstyr til tusenvis av kroner for en søndagstur i akebakken.
|
![]() |
|
|