|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#902 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå?Nydelig jakke Allium!
|
|
#903 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå?Kule sokker Amylin!
|
|
#904 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Hva strikker du nå?Jeg er akkurat ferdig med min første monsterbukse. Skal ha noe svart i øynene, muligens knapper? Fargene er mørk lilla, rød og en slags limefarge. Har også strikket ekstra lang vrangbord nederst, så det ikke skal klumpe seg i vinterskoene.
|
|
#905 |
|
Bare sær
Sv: Hva strikker du nå?
Det var fine sokker - men hvordan er båndet gjort? Intarsia tenkte jeg først, men sokker er jo rundstrikket. Er det brodert på?
|
|
#908 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva strikker du nå?Strikker denne fra knitty.com i gråblått til en kjekkas jeg kjenner |
|
|
|
|
#909 |
|
Passiv
|
Sv: Hva strikker du nå?Jeg er ferdig med den grå kåpen i alpakka - nå er det en alliumkåpe i mørk petrol og deretter skal jeg strikke blånisseoutfit i mikrostørrelse trur eg. |
|
|
#912 |
|
One of These Days
|
Sv: Hva strikker du nå?
Maskesting i etterkant, ja. Sokkene er kjappe å strikke, men broderinga tar litt lengre tid. Har nå kun foten igjen på sokk to, men må jo brodere også. |
|
|
|
|
#913 |
|
Quiet, please
|
Sv: Hva strikker du nå?Har akkurat bestilt garn til denne, kan nesten ikke vente med å komme i gang! Valgte litt andre farger, legger ut bilde når jeg har strikket de første stripene.
|
|
#914 |
|
Quiet, please
|
Sv: Hva strikker du nå?Og mens jeg venter på garnet strikker jeg denne buksa til Hannah, i lysegrått, brunt og rosa:
|
|
#916 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: Hva strikker du nå?Jeg holder på å strikke kosesokker til meg selv, i lilla melert garn |
|
|
|
|
#918 |
|
Passiv
|
Sv: Hva strikker du nå?Jeg strikker alliumkåpe igjen jeg. :vanedyr: |
|
|
#919 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Hva strikker du nå?Har begynt å strikke håndkle i mandarin petit, oppskriften er fra hefte 0115 fra SandnesGarn. |
|
|
|
|
#920 |
|
Bare sær
Sv: Hva strikker du nå?Rask bolero til niåringen, som ikke kunne gå med bare skuldre om kvelden i iskald mai, men som ville ha akkurat denne kjolen på gullbryllupsfest:
![]() |
|
|