|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
En Som Trener
|
Sv: Andres ungerJeg hadde sendt ungene tilbake til lokalet uten skrupler.
|
|
|
#22 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Andres unger
Ja men det er jo nettopp dette med å ikke spørre jeg reagerer på. Spør man er det jo noe helt annet? Floksa ble ikke spurt, hun kom ut og så at det var fullt av fremmede unger på trampoline og lekestativ i hennes hage, jeg tror jeg hadde krepert.
|
|
|
#23 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: Andres ungerJeg hadde ikke synest at det var noe kjekkt med hage full av barn som man måtte passet på. Så jeg hadde nok sendt de hjem til foreldrene sine.
|
|
|
#24 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Andres ungerVi har den eneste trampolinen i sameiet, og vi har sagt fra til både voksne og barn at barna gjerne må låne den, så fremt de a) spør først og b) foreldrene ikke forventer at vi skal ha oppsyn med dem. Derfor er den også låst med hengelås.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Andres ungerOiii... så koselig det hørtes ut med kuer og hester i hagen:-) |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Som jeg skulle sagt det selv. |
|
|
|
#28 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Andres ungerVel bortsett fra at jeg ikke melker så er ikke problemstilliingen hypotetisk her heller. Jeg har det vel rimelig likt som deg. Før jeg fikk egne barn pleide jeg å jage fremmede unger hjem igjen og vennlig informere dem om at jeg ikke drev en dyrehage. Nå har jeg fått barn selv som godt liker å ha besøk så da har jeg lempet adskillig på reglene. Inne i fjøset eller innhegningen til hestene får de allikevel ikke gå uten tilsyn av voksne, og alle ungene må følge reglene som våre barn er godt kjente med.
|
|
|
#29 |
|
I mål
|
Jeg er enig med Iset, og ville sendt dem hjem. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
heimføing
|
Ja, nemlig. Og det er jo ikke noen vanlig hage Floksa har, heller. Et gårdsbruk er noe ganske annet - og det er noens arbeidsplass, en ganske farlig arbeidsplass for barn, faktisk. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Andres ungerHer i sameiet hopper barna fra hage til hage, men det er utenkelig å gå inn i hager til mennesker uten barn, og heller ikke i hagene til de som er borte. Med mindre vi har avtale.
|
|
|
#33 |
|
can-jur
|
Sv: Andres ungerTakk for maneg svar
|
|
![]() |
|