Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjolehjelp til meg

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-10, 22:54   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjolehjelp til meg

Jeg skal i et bryllup i Italia i slutten av juni. Det er en mannlig kollega som gifter seg, og jeg har forsøkt å spørre ham ut om dresskode, men han skjønner ikke engang spørsmålet. Han sier at jeg må pynte meg.

Jeg hater å shoppe klær til meg. Jeg er stor (46/48) og gir veldig lett opp hvis de første plaggene jeg prøver ikke passer. Dog er jeg klar over at jeg har fin timeglassfigur, men puppene mine er litt overdimensjonert. Så selv om de er fine er det ganskelig å finne plass til dem. Resten av overvekten min er jevnt fordelt over hele kroppen. Erfaring tilsier at empireliv passer meg fint. Det skjuler magen og viser frem puppene (hvis det bare er plass nok i toppen).

Er det noen som kan komme med forslag til kjoler jeg kan kjøpe? Gjerne med forklaring til hvor jeg kan få tak i dette? Jeg kan ikke bare bestille på nett. På grunn av figuren må det prøves først.

Gammel 22-05-10, 23:04   #2
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjolehjelp til meg

Ellos plus har iallefall endelg fint? og det er jo enkelt å retunerer dersom det ikke passer... Jeg bestiller gjerne samme plagg i ulik str dersom jeg er veldig usikker. Greit og enkelt, og passe behagelig å prøve hjemme isteden for i trange butikkprøverom!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 23:11   #3
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Zizzi på Tveita senter har noen fine selskapskjoler nå, var innom der i går.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 23:13   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hørtes ut som min kropp. Jeg har funnet mye fint hos Ellos. Boden har jeg også hatt hell med.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 23:13   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Ellos plus har iallefall endelg fint? og det er jo enkelt å retunerer dersom det ikke passer... Jeg bestiller gjerne samme plagg i ulik str dersom jeg er veldig usikker. Greit og enkelt, og passe behagelig å prøve hjemme isteden for i trange butikkprøverom!

Takk for tipset. Jeg har tittet der nå, men føler vel kanskje at de var litt for enkle som kjoler i et bryllup. Men jeg kan jo vurdere å handle andre ting der.

Gammel 22-05-10, 23:15   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Zizzi synes jeg blir litt kjærring, men man kan jo være heldig. Jeg fant tre flotte sommerkjoler der i fjor.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 23:22   #7
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du høres ut som meg. Jeg fant faktisk en fin kjole i BIB avdelingen på HM nylig. Finner dessverre ikke bilde på nett. Kjolen skal jeg ha i bryllup i juli, hvor antrekkskode er "pent". Den er fotsid, i silkeaktig stoff med godt fall. Empireliv med stretch (sånn vaffelsøm) og tynne stropper. Fargen er blåtoner (vertikale striper, i blå- og turkistoner). Den var faktisk overraskende fin på. Jeg skal ha sjal over skuldrene.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 23:23   #8
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Zizzi har faktisk en del fint.
Jeg har en sort kjole derifra i str. M, Tjorven. Med noen steiner rundt under brystet. Empireliv.
Hvis du ikek finner noe kan du evt låne den.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 23:23   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Du høres ut som meg. Jeg fant faktisk en fin kjole i BIB avdelingen på HM nylig. Finner dessverre ikke bilde på nett. Kjolen skal jeg ha i bryllup i juli, hvor antrekkskode er "pent". Den er fotsid, i silkeaktig stoff med godt fall. Empireliv med stretch (sånn vaffelsøm) og tynne stropper. Fargen er blåtoner (vertikale striper, i blå- og turkistoner). Den var faktisk overraskende fin på. Jeg skal ha sjal over skuldrene.

Takk. Dette høres veldig riktig ut for meg. Dette skal jeg sjekke ut så fort jeg kan.

Gammel 23-05-10, 00:04   #10
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du på pynte deg. Hva trodde han du hadde tenkt å stille i?

Jeg synes de har noen fine på Bravissimo nå, men de får du jo ikke prøvd... :lite hjelpsom og har samme problem:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 00:11   #11
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Jeg har kjøpt meg denne, og den er kjempeflott på! Jeg bruker mye større størrelse enn 46/48, og kjøpte denne i 2XL, så den er romslig i størrelsen.

Sist redigert av emma71 : 23-05-10 kl 12:47.
emma71 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 00:11   #12
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har faktisk funnet fine kjoler på Vivekes. Og det er varmt i Italia i juni så en kjole med lett stoff er å anbefale.

Gammel 23-05-10, 00:11   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Zizzi har faktisk en del fint.
Jeg har en sort kjole derifra i str. M, Tjorven. Med noen steiner rundt under brystet. Empireliv.
Hvis du ikek finner noe kan du evt låne den.

Takk for tilbudet. Jeg skal lete litt selv, men kanskje jeg slår til. Jeg er bare så usikker på hvilke kjoleregler jeg bør følge. Jeg kjenner altså bare brudgommen. Han er IKKE til hjelp. Jeg tror ikke engang han aner at det finnes dresskoder.

Kan jeg gå i svart?
Hvor langt må det være?
Hvor pyntet trenger jeg å være?

Jeg går en del i kjoler og skjørt på jobben, men det er mer av det dagligdagse slaget. Jeg antar at antrekket ikke er galla, men ........

Gammel 23-05-10, 01:12   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil tro type 17. mai-antrekk er fint, minst knelangt (jeg hadde valgt litt under) og helst hel kjole. Jeg personlig velger ikke sort i bryllup, og vel særlig ikke i Italia.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 07:11   #15
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vivikes har en del fint.
Vet de har butikk på Sandvika Storsenter.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 08:44   #16
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Bravissimo har mye fint, og de har størrelser som er tilpasset puppene, slik at man ikke trenger å gå i større størrelse enn det hofter og liv skulle tilsi pga puppene.
De kan også gi hjelp med å finne riktig størrelse.

Denne var veldig sommerlig og pen:

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 09:33   #17
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mario Conti har en flott kjole på Match. Den kommer i sort eller kremhvit. jeg bruker 42 og måtte ned i 38. den er kort og i silkestoff. Var heeelt nydelig syns jeg

Gammel 23-05-10, 09:36   #18
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

http://media.coast-stores.com/pws/cl...4691656_fr.jpg hva med en slik type?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 2224691656_fr.jpg (6,2 KB, 167 visninger)
Gammel 23-05-10, 11:05   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Bravissimo har mye fint, og de har størrelser som er tilpasset puppene, slik at man ikke trenger å gå i større størrelse enn det hofter og liv skulle tilsi pga puppene.
De kan også gi hjelp med å finne riktig størrelse.

Denne var veldig sommerlig og pen:

Du har helt rett. Denne så veldig riktig ut. Jeg er bare så veldig skeptisk til å bestille uten å ha fått prøve først. :usikker:

Gammel 23-05-10, 11:11   #20
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Du har helt rett. Denne så veldig riktig ut. Jeg er bare så veldig skeptisk til å bestille uten å ha fått prøve først. :usikker:

Når er bryllupet? Har du tid til å sende fram og tilbake et par ganger? Evt kan du bestille 2-3 stk og sende tilbake de som ikke passer?

Denne tror jeg også du hadde kledd.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.