|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Kjolehjelp til megJeg skal i et bryllup i Italia i slutten av juni. Det er en mannlig kollega som gifter seg, og jeg har forsøkt å spørre ham ut om dresskode, men han skjønner ikke engang spørsmålet. Han sier at jeg må pynte meg.
|
|
|
|
#2 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjolehjelp til megEllos plus har iallefall endelg fint? og det er jo enkelt å retunerer dersom det ikke passer... Jeg bestiller gjerne samme plagg i ulik str dersom jeg er veldig usikker. Greit og enkelt, og passe behagelig å prøve hjemme isteden for i trange butikkprøverom! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjolehjelp til megZizzi på Tveita senter har noen fine selskapskjoler nå, var innom der i går. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kjolehjelp til megDet hørtes ut som min kropp. Jeg har funnet mye fint hos Ellos. Boden har jeg også hatt hell med. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kjolehjelp til meg
Takk for tipset. Jeg har tittet der nå, men føler vel kanskje at de var litt for enkle som kjoler i et bryllup. Men jeg kan jo vurdere å handle andre ting der.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kjolehjelp til megZizzi synes jeg blir litt kjærring, men man kan jo være heldig. Jeg fant tre flotte sommerkjoler der i fjor. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sangfugl
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjolehjelp til megDu høres ut som meg. Jeg fant faktisk en fin kjole i BIB avdelingen på HM nylig. Finner dessverre ikke bilde på nett. Kjolen skal jeg ha i bryllup i juli, hvor antrekkskode er "pent". Den er fotsid, i silkeaktig stoff med godt fall. Empireliv med stretch (sånn vaffelsøm) og tynne stropper. Fargen er blåtoner (vertikale striper, i blå- og turkistoner). Den var faktisk overraskende fin på. Jeg skal ha sjal over skuldrene. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ferdig!
Sv: Kjolehjelp til megZizzi har faktisk en del fint. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Takk. Dette høres veldig riktig ut for meg. Dette skal jeg sjekke ut så fort jeg kan.
|
|
|
|
#11 |
|
utfordrer ikke
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Jeg har kjøpt meg denne, og den er kjempeflott på! Jeg bruker mye større størrelse enn 46/48, og kjøpte denne i 2XL, så den er romslig i størrelsen.
Mamma til storebror, født jan 06 og lillesøster, født april 09. Sist redigert av emma71 : 23-05-10 kl 12:47. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Takk for tilbudet. Jeg skal lete litt selv, men kanskje jeg slår til. Jeg er bare så usikker på hvilke kjoleregler jeg bør følge. Jeg kjenner altså bare brudgommen. Han er IKKE til hjelp. Jeg tror ikke engang han aner at det finnes dresskoder.
|
|
|
|
#14 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kjolehjelp til megJeg vil tro type 17. mai-antrekk er fint, minst knelangt (jeg hadde valgt litt under) og helst hel kjole. Jeg personlig velger ikke sort i bryllup, og vel særlig ikke i Italia.
|
|
|
#16 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Kjolehjelp til megBravissimo har mye fint, og de har størrelser som er tilpasset puppene, slik at man ikke trenger å gå i større størrelse enn det hofter og liv skulle tilsi pga puppene.
|
|
|
#17 |
|
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjolehjelp til megMario Conti har en flott kjole på Match. Den kommer i sort eller kremhvit. jeg bruker 42 og måtte ned i 38. den er kort og i silkestoff. Var heeelt nydelig syns jeg
|
|
|
#18 |
|
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjolehjelp til meghttp://media.coast-stores.com/pws/cl...4691656_fr.jpg hva med en slik type?
|
|
|
#19 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Du har helt rett. Denne så veldig riktig ut. Jeg er bare så veldig skeptisk til å bestille uten å ha fått prøve først. :usikker:
|
|
|
|
#20 |
|
En som trener
|
Når er bryllupet? Har du tid til å sende fram og tilbake et par ganger? Evt kan du bestille 2-3 stk og sende tilbake de som ikke passer? |
|
|
|
![]() |
|
|