|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Pass til barn - hva er mest praktisk?Hvor drar jeg?
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Pass til barn - hva er mest praktisk?Politistasjonen på Grønland.
|
|
|
|
#5 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pass til barn - hva er mest praktisk?
Jeg kan signere dette på alle punkter. Vi var der i fjor sommer og fikk nye pass, og det gikk ganske raskt til tross for lang kø. Lillebror (6 uker) hadde med bilde, mens vi andre tok bilde der. Veldig enkelt og greit.
|
|
|
|
#6 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pass til barn - hva er mest praktisk?Har du tilgang til et mindre lensmannskontor drar du heller dit enn å møte opp på et stort politikammer. Langt mindre kø. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Pass til barn - hva er mest praktisk?Jeg tror ikke man får lov å ha med bilde selv lenger, kun til barn under 3 år. Så da var det avgjort.
|
|
|
#8 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Pass til barn - hva er mest praktisk?Er det ikke pass lenger ved sentrum politistasjon? Sist vi var der var det knapt kø, fotoboks i gangen. Veldig kjapt og greit.
|
|
|
#10 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Jeg fikk beskjed om at barn under 5 år måtte ha med bilde, men kanskje dette varierer fra sted til sted |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hertuginne
|
Sv: Pass til barn - hva er mest praktisk?På vårt lokale politikammer stod det at barn under skolealder måtte ha med eget bilde.
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Du finner fullmaktskjema på politiets nettsider: politi.no og så tar man med passet (eller annen legitimasjon) på den som har underskrevet fullmakten.
|
|
|
|
#14 |
|
Ute på tur
|
|
|
|
#15 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Pass til barn - hva er mest praktisk?Vi fikk altså beskjed om at det var lurt, men ikke nødvendig til barn under 3, og ikke lov å ha med til større barn. Det samme på fotobutikken som skulle ta bildene.
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
På Lørenskog tar de ikke bilder av barn, så det må man nok ha med. |
|
|
|
#17 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Jeg vil anta at Poly skal på samme passkontor som meg, da, og da må man altså ikke ha med (siden alle er over 3).
|
|
|
#20 |
|
heimføing
|
Sv: Pass til barn - hva er mest praktisk?Ja, det der med fullmakt... Jeg hadde signert på skjemaet, eksen min hadde med vår datter og mitt pass - det var likevel ikke nok. Vi hadde glemt fullmakt. Heldigvis var de så grei at jeg kunne fikse det via fax. Kopi av førerkortet mitt, "jeg gir herved fullmakt til at min datter Pip kan få pass, vennlig hilsen -ea-" og faks til politistasjonen. Så ordnet det seg. |
|
|
|
![]() |
|
|