|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I endring
|
Stavanger-Bodø med flyMor og far skal ut på tur og besøke søsteren min i lofoten. Så langt er alt vel og bra, men så kommer far med sine sære greier. Han er helt totalt i mot gardemoen så ikke søren om at han skal mellomlande der, dermed må jeg finne en eller annen løsning på problemet.
|
|
|
#4 |
|
I endring
|
Sv: Stavanger-Bodø med fly
Fordi han er gammel og sær og vil ikke bli talt med i passasjerstatistikken til Gardemoen eller noe slikt.. Han er rar.
|
|
|
#5 |
|
heimføing
|
Sv: Stavanger-Bodø med flySAS hadde ihvertfall en rute som gikk Stavanger-Bergen-Trondheim. Flybytte i TRD, men det var i praksis samme fly videre. Trondheim-Bodø-Tromsø. Jeg reiste med den på en søndag ifjor (og motsatt vei fredag morgen). Den var billig pga alle landingene på turen. Mulig de har sluttet med den. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
I endring
|
Sv: Stavanger-Bodø med flySer ut som at de har sluttet med Stavanger-Bergen-Trondheim, var den ruten jeg ville sette dem på.
|
|
|
#10 |
|
I endring
|
Ja ser det nå men det gjelder vist ikke i fellesferien altså fra 10juli og 4 uker frem, da er det slutt på direkteflyvninger for å så starte opp igjen 16.august.
|
|
|
#11 |
|
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stavanger-Bodø med flyWideroe flyr vel Bergen-Bodø? Eller? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
I endring
|
Det gjorde de vist men passet dårlig med returen med direkte flyet da det ikke gjør det mulig med direkte fra bergen til stavanger da det da må via oslo.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg lukter samme grunn her...
|
|
|
#16 |
|
I endring
|
Sv: Stavanger-Bodø med flyHar nå funnet hos Widerøe til 5200 med mellomlanding i sandefjord, men hvordan blir det å flyve DCH 8 i de avstandene tro?
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dash 8 er bra fly det!!
|