|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Språkreise?
Det er virkelig noe helt annet, men en stor opplevelse.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Språkreise?Jeg reiste med STS til Malta, og hadde noe utbytte språkmessig sett fra de kursene vi hadde der fordi vinklingen til språket var en helt annen enn den formelle man er vant med fra engelskundervisningen fra skolen, men i hovedsak kan jeg ikke si at de generelle engelskkunnskapene ble så veldig mye forbedret ut fra kursene i regi av språkskolen. Lærerne, som var maltesiske, var dyktige, og snakket bra engelsk, mens de maltesiske innbyggerne snakket langt dårligere engelsk så sånn sett var ikke plassen blant de stedene man lærer best engelsk, for å si det sånn. Det var imidlertid en del engelskmenn der borte (i hovedsak kjekke (og kjente) engelske fotballspillere) som, av flere grunner |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Språkreise?Jeg hadde en fantastisk tur til Borunemout da jeg var 16. Jeg og venninna mi bodde hos en vertsfamilie med to barn, hvorav eldste var på vår alder (men han var mest på Puben med vennene sine, så ham så vi ikke stort til). Familien var veldig hyggelig, vertsmoren sendte med oss vanvittige matpakker av typen typisk britisk med masse usunne greier i.
|
|
|
#4 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Ja, jeg tenkte ikke på språkutveksling i et år, men om noen hadde sånne opplegg også for kortere perioder, som i sommerferien |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Språkreise?Cisv som jeg har linket til tidligere har også ungdomsutveksling: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Skal sjekke ut det og -takk for link |