|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Burde alle drap straffes hardt?Jeg vet jo ikke. Men jeg vil anta at han kom inn, så en situasjon helt ute av kontroll, grep/løp etter det første han kom på som han kunne bruke og deretter måket til med det han hadde inntil han var sikker på at voldsutøveren var uskadeliggjort. |
|
|
|
#22 |
|
Leser
|
Sv: Burde alle drap straffes hardt?
Jeg er litt usikker på hva du spør om? Mener du vår personlige mening om denne saken?
|
|
|
#23 |
|
Fjellpiper
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Burde alle drap straffes hardt?Ja - personlige mening var det jeg lurte på, him. |
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
At det klikket er vel ikke helt unaturlig? Vår øks står rett ved ovnen i stua, og hadde noen torturert en av mine kjære på stuegulvet, hadde jeg sikkert også grabbet det første og beste jeg kunne slå med. Og jeg hadde slått til vedkommende torturist ble helt stille. Tror jeg. Og så hadde jeg vært forberedt på å ta straffen. Tror jeg. Jeg fins ikke voldelig av meg, og pleier å bakke ut av opphetede situasjoner, men for å beskytte de jeg er glad i kunne jeg nok gått langt. Tror jeg.
|
|
|
#26 |
|
Shake it out!
|
Sv: Burde alle drap straffes hardt?Ikke satt meg inn i saken. Er det sånn at disse to gjemte liket, og så tilsto etterpå slik at liket ble funnet, eller tilsto når liket ble funnet? At noen handler i affekt og blir redde etterpå og gjør en teit ting som å gjemme liket kan jo på sett og vis forstå.
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: Burde alle drap straffes hardt?De hadde nok noe tid sammen. Men om de ikke har hatt muligheten til å samkjøre seg underveis i avhørene vil de aldri i livet ha greid å finne på en troverdig historie som holder i uke etter uke med avhør. |
|
|
|
#28 |
|
Shake it out!
|
Sv: Burde alle drap straffes hardt?Hmm, det at de måtte bli avslørt for å tilstå er jo en smule skjerpende da. Hvis man handler i selvforsvar bør man jo tenke at politiet vil være enig i vurderingen en gjorde. Som noen skrev - et legebesøk etterpå ville vel ha bekreftet historien om at hun var dopet og bundet?
|
![]() |
|
|