Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Flørter du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-10, 23:17   #21
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flørter du

Jeg kan nok flørte litt...på en humoristisk måte ....

Merker dog sjelden når andre flørter med meg...blir stort sett fortalt det av andre som observerer det... Manglende flørte-antenner kanskje?

Gammel 24-05-10, 23:59   #22
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Hverken flørter eller blir flørtet med av andre enn min elskede(som jeg merker hvertfall). Helt greit, jeg er mer enn fornøyd med å flørte med min mann!

Gammel 25-05-10, 07:07   #23
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg er ingen flørt. Det er ikke min greie.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 07:57   #24
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, jeg flørter aldeles ikke. De gangene jeg har hatt intensjoner om å flørte er de få gangene i livet jeg har tidd bom stille og ikke fått ut et ord så dette er definitivt et fag jeg ikke kan Jeg kan lett bli utilpass om noen skulle flørte med meg når jeg ikke er i modus til det, som da mannen min prøvde seg, for eksempel (før vi ble kjent). Om man ikke får respons på flørten sin, og allikevel fortsetter, kan jeg bli nokså indignert og føle at intimsonen min blir invadert og da oppnår man heller det motsatte hos meg (det vil si; når det gjaldt mannen min endret jeg visst mening et eller annet sted langs veien). Andre ganger, om vi snakker for eksempel byen og menn som flørter med det første og beste de ser og det altså ikke ligger noe mer bak, takler jeg det langt bedre for da blir det ikke så "personlig".

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 08:42   #25
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Kun på fest. Er sky og introvert til vanlig, og elsker å endre personlighet litt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 08:49   #26
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Hverken flørter eller blir flørtet med av andre enn min elskede(som jeg merker hvertfall). Helt greit, jeg er mer enn fornøyd med å flørte med min mann!

For meg er det to ulike ting du snakker om her.

Det jeg definerer som den typen flørting jeg bedriver ute med andre, er jo ikke hoppetilsengs-flørting. Det er jo en annen, og helt ufarlig flørting. Og det ville vært helt uproblematisk om mannen var i samme rom.

Gammel 25-05-10, 08:52   #27
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, jeg elsker å flørte og bli flørtet med.

Gammel 25-05-10, 08:52   #28
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flørter du?

Ja, som i at jeg innimellom klistrer på et smil og gjør meg hyggelig for kollegaer, publikum, kassamannen på REMA eller dama som ikke vet om vi skal vike til høyre eller til venstre når vi passerer hverandre.

Alene på byen hender det også at jeg prater med andre menn, på en måte som kan karakteriserer som flørt av andre som ser på. Trekker meg alltid tilbake, vifter med ringen eller begynnerå prate om barna mine dersom det går for langt.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 08:53   #29
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

For meg er det to ulike ting du snakker om her.

Det jeg definerer som den typen flørting jeg bedriver ute med andre, er jo ikke hoppetilsengs-flørting. Det er jo en annen, og helt ufarlig flørting. Og det ville vært helt uproblematisk om mannen var i samme rom.

Jeg er midtimellom, og fløter ikke hvis mannen er der. Synes det er oppbyggende med oppmerksomhet fra andre enn han en gang i blant.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 08:54   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg flørter med alle stort sett hele tiden. Det er bare sånn jeg er. Ikke sånn seksuelt ladet flørting med alle altså, bare sånn hyggelig-flørt. For det meste. Kvinner som menn, unger som eldre.

Gammel 25-05-10, 08:55   #31
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Jeg er midtimellom, og fløter ikke hvis mannen er der. Synes det er oppbyggende med oppmerksomhet fra andre enn han en gang i blant.

Ja, dette er en øvelse som jeg gjør uten at mannen er til stede. Er han der, så får han den oppmerksomheten. Synes likevel ikke jeg tråkker over noen grenser. Går ut i fra at han gjør det samme når jeg ikke er til stede - bortsett fra at han ikke er så flink til å flørte...

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 08:58   #32
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg flørter med alle stort sett hele tiden. Det er bare sånn jeg er. Ikke sånn seksuelt ladet flørting med alle altså, bare sånn hyggelig-flørt. For det meste. Kvinner som menn, unger som eldre.

Hyggelig-flørt, ja. Det er det det er.

Gammel 25-05-10, 09:18   #33
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Signerer bæret. Når jeg er i vanlig god, form (altså når jeg ikke er i permisjon) hyggelig-flørter jeg både hit og dit.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 09:28   #34
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Overalt, alltid.

Gammel 25-05-10, 09:30   #35
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Overalt, alltid.

Det er så fint.

Gammel 25-05-10, 09:44   #36
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Flørt er sunt! Jeg savner superkollegaen min som jeg kunne flørte med uten at det ble "skummelt". Kanskje det er den "skumle" flørten du synes er vanskelig å takle, altså sånn flørt hvor det blir litt uklart om vedkommende mener for mye med det? Sånt er jeg også litt redd for, men uforpliktende venneflørt er både synt og deilig for selvbildet mener jeg. Nå for tida synes jeg at jeg har for lite flørt i hverdagen min (sånn utenom mannen naturligvis). Savner det.

Jeg også savner flørtekollegaenmin. Jeg er forøvrig mye mer komfortabel med uskyldig dagtidsflørt enn ute-på-byen-flørt. Nettopp fordi det første er helt uskyldig mens det andre gjerne ligger forventninger bak av den andre parten, særlig om det er noen man ikke kjenner fra før.

Gammel 25-05-10, 15:00   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg flørter også masse med damer. Men jeg tror ikke så mange har trodd jeg er hypp, altså.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 15:03   #38
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det gjør jeg.

Gammel 25-05-10, 16:33   #39
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja. Hele tiden. Med alle.

Gammel 25-05-10, 16:46   #40
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Det er bare alle andre som tror det.

Det vil si, måten jeg definerte flørting tidligere, i hvert fall. Type lang øyekontakt, små smil, opplagt flørtende flørting. ( )

Derimot snakker jeg veldig lett med folk, fjaser på mail og er smilende og innyndende. Med begge kjønn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.