Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tilbehør til kjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-10, 22:16   #1
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Tilbehør til kjole

Jeg skal i bryllupsfest neste helg og har kjøpt denne kjolen fra Desigual som jeg tenker å ha på meg.

Uheldigvis ser det ikke ut til at sommeren har tenkt å innfinne seg med det første, så jeg trenger en jakke eller noe til å ha over. Noen gode forslag?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 22:26   #2
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tilbehør til kjole

Så kul kjole!

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 22:29   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Store øreringer! Ellers tar jo kjolen mye oppmerksomhet, synes ikke så mye andre smykker blir fint da, kan bli overkill.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 22:29   #4
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Åja, nå ser jeg du etterlyser jakke...hva med en liten og nett bolero eller er det noe enda mer ytterjakkete du tenker på? En kul skinnjakke?

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 25-05-10, 22:32   #5
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tenkte på denne fra Kappahl, men det blir kanskje litt mye dill på den?

Fantastisk fin kjole.

Gammel 25-05-10, 22:35   #6
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg har ikke tenkt å ha noe særlig smykker. Kjolen er 'nok' i seg selv

Ser kanskje for meg en bolero ja, kanskje en i skinn hadde vært kult

Gammel 25-05-10, 22:37   #7
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Jeg tenkte på denne fra Kappahl, men det blir kanskje litt mye dill på den?

Fantastisk fin kjole.

Den var fin, men blir gjerne litt for dillete ja Må ha noe enkelt, siden kjole mer så mye i seg selv.

Gammel 25-05-10, 22:38   #8
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Ja, jeg har ikke tenkt å ha noe særlig smykker. Kjolen er 'nok' i seg selv

Ser kanskje for meg en bolero ja, kanskje en i skinn hadde vært kult

Svart bolero trur eg hadde vore fint, skinn ekstra kult
Tenker denne kjolen må ha ein enkel bolero.

Gammel 25-05-10, 22:46   #9
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Du har jo mange farger i kjolen som du kan velge igjen i jakke, hvit, rødt, lilla, brunt, grønt, gult osv...

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 25-05-10, 22:51   #10
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Du har jo mange farger i kjolen som du kan velge igjen i jakke, hvit, rødt, lilla, brunt, grønt, gult osv...

Jepp Ser for meg samme farge på jakke og sko.

Gammel 25-05-10, 22:52   #11
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Du maa jo ha saanne sölvsko til!!! Og da faar du heller klare deg med en annen farge paa skinnjakken. For skinnjakke bör det vaere, ja. Hvis bryllupets dresscode er avslappet nok i alle fall.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 22:55   #12
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Du maa jo ha saanne sölvsko til!!! Og da faar du heller klare deg med en annen farge paa skinnjakken. For skinnjakke bör det vaere, ja. Hvis bryllupets dresscode er avslappet nok i alle fall.

Det var skikkelig kult med sølvsko ja Heller også til at det må bli en skinnjakke, trro det kan bli stilig.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.