Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-10, 23:52   #9
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av MRB, her.

Justisministeren må også komme på banen! Sykehusene er ikke alene om dette, mange andre er også med på dette fordi de skal spare penger. Men, det er en ting jeg ikke forstår her hvorfor SSE står frem med fullt navn, han viser til og med bilde av seg selv og sitt barn. Er han PR-kåt? Jeg leste om hans barn og det ser ut til at alt går bra med barnet. Barnet har en enkel hjertefeil, men han lager en stor sak av det.

Jeg tror justisministeren og direktøren for sykehuset er medlem i frimurerne som igjen konspirerer med Rockefellerfamilien og legemiddelindustrien for å totalt ødelegge alle barn i hele verden, slik at de kan ta over alt for å spise druer og drikke vin alene i et tempel av gull som de har bygget av pengene som er spart.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.