|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en hvit enkel litt fast sengekant til sprinkelseng?
Blir ikke det ekkelt om du skal vaske den? *vatt blandet med gulp, liksom*
|
|
|
#22 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en hvit enkel litt fast sengekant til sprinkelseng?Har ikke tenkt å stuffe den fullt så mye, nei. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en hvit enkel litt fast sengekant til sprinkelseng?Det myke stoffet som ser ut som litt fluffy cordfløyel må jo være kjempedeilig å ha i senga si. Skikkelig go og lun hule for pudding der neddi.
|
|
|
#24 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en hvit enkel litt fast sengekant til sprinkelseng?Må man egentlig ha sengekant da?
|
|
|
#25 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg kjøpt en hvit enkel litt fast sengekant til sprinkelseng?Sengekant er veldig bra for å unngå at smokker og små leker som f.eks. biler faller i gulvet - Førstedamen bruker sprinkelbeskytter ennå og uten den så hadde bilene hennes kjørt ut av sengen så fort de fikk sjansen.
|
|
|
#26 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en hvit enkel litt fast sengekant til sprinkelseng?
Sikkert lurt om man har baby som fekter i søvne. Vi har ikke sengekant i vogga i stua, så når pjotten ligger der vekker han seg selv. :dunk - vræl - vips våken:
|
|
|
|
#27 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en hvit enkel litt fast sengekant til sprinkelseng?Ser poenget, jeg vil ikke ha baby som vekker seg selv.
|
|
|
#28 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg kjøpt en hvit enkel litt fast sengekant til sprinkelseng?Jeg ville nok sydd selv til denne sengen - 2 separate rader. Vi har ganske så stive sengekanter, men men er de ikke festet skikkelig (borrelåsprinsipp på Stokke-seng - Førstedamen river dem av
|
|
|
#29 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en hvit enkel litt fast sengekant til sprinkelseng?Man må ikke ha, men flestelår som sparker seg gjennom sprinklene, for så å kile seg fast når de skal trekkes ut igjen er ikke noe gøy...tror jeg lillebror mente.
|
|
|
#30 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en hvit enkel litt fast sengekant til sprinkelseng?Jeg fant en høy og fast sengekant fra turiform på Barnas hus som til mitt hell også var på salg. 149,-!
|
|
|
#31 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en hvit enkel litt fast sengekant til sprinkelseng?Jeg har og en helt hvit som er kjøpt på babyshop, merke BabyDan
|
|
![]() |
|
|