|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Introvert textrovert
|
Om det blir streikStenger passkontoret her i byen ser jeg. Gjett hvem som hadde planer om å ta med minstepode for nytt pass i morgen?
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om det blir streikDet står en oversikt over hvilke byer som blir berørt på http://unio.no/
|
|
|
#7 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Om det blir streikBåde bhg og skolen er tatt ut. Jippi ... Jeg skal ha hjemmeeksamen 8., 9. og 10. juni og håper ikke det er streik da.
|
|
|
#8 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Om det blir streikDet ser ikke ut til at vi blir rammet i første omgang. Jeg har egentlig ikke noe spesielt på trappene framover, og skal vel klare å takle en barnehagestreik. Jeg lurer på hva de gjør hvis skolen min blir tatt ut. Jeg er i et annet fagforbund. Blir jeg gående alene rundt, da? Elevene må møte bare til mine timer? Da kan jeg gi masse lekser, da!
|
|
|
#9 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om det blir streikJeg skal visst kanskje streike. Og jeg som hadde gledet meg til en tredagers konferanse (les barnefri) til uka. Jeg må nok kvinne meg opp litt for å finne den solidariske gnisten. Jeg er jo for likelønn og utjevning av lønnsforskjeller mellom offentlig og privat sektor. *overbeviser meg selv*
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Om det blir streikJeg er ikke tatt ut i første runde i alle fall. Ikke mannen heller. Knerten begynner ikke i barnehage før i august, og den er privat, så det rammes ikke. skolen her rammes, men der er han 4 år for ung til å gå, så... vi rammes visst ikke så hardt helt enda.
|
|
|
#11 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Om det blir streikJeg er også tatt ut hvis det blir streik. Skolen til ungene er ikke tatt ut. Så egentlig blir det kanskje ikke så ille; god tid til sensurarbeidet (som er en privat avtale mellom meg og fylkesmannen i Troms og ikke berøres av streiken) og hjemmeeksamener. :krampepositiv:
|
|
|
#12 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Om det blir streikJeg er ikke tatt ut heller enda. Hvor ofte trappes en sånn streik opp? *ung og uviten* |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Om det blir streikJeg er jo solidarisk og zånn, jeg er jo både lærer og snart førskolelærer, men i r passer det dårlig! Mannen sier han leste at HiB også går ut i streik? Da blir det vel ingen eksamen heller da??
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Om det blir streik
Det kommer an på hvem som er tatt ut der. Det er jo ikke hele høgskolen, så med mindre de har tatt ut personer som er sentrale for avvikling av eksamen vil de sannsynligvis gå som planlagt. Jeg tipper du finner informasjon på HiBs hjemmesider eller Fronter hvis de bruker det, HiAk hadde i hvert fall informasjon på Fronter. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Om det blir streikFant info på nettsiden til Hib. Ikke noe på Its learning. Men siden det er hjemmeeksamen og den allerede er laget, går det vel greit??
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Om det blir streikJa, det burde gå bra, så lenge ikke hele eksamenskontoret deres streiker sånn at de får tatt i mot eksamenene deres. Det kommer nok mer informasjon i morgen dersom det blir streik. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Om det blir streikDafårdu nok tatt den, evt blir sensuren forsinket, tipper jeg.
|
|
|
#19 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Om det blir streik
Du får sende dem over hit, da. HVis de tør å være sammen med skummel, fremmed dame og baby.
|
|
|
#20 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Om det blir streikHehe, takk for tilbudet.
|
![]() |
|
|