Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om det blir streik

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-10, 15:52   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om det blir streik

Stenger passkontoret her i byen ser jeg. Gjett hvem som hadde planer om å ta med minstepode for nytt pass i morgen?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 15:53   #2
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om det blir streik

Kjipt!

Jeg registrerer at barnehagen vi benytter ikke blir tatt ut i streik i første omgang, heldigvis.

Gammel 26-05-10, 16:07   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Isjda. Hvor kan jeg finne en oversikt over eventuelle barnehager som blir tatt ut?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 16:09   #4
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Glitter: På kommunen sine sider.

Gammel 26-05-10, 16:12   #5
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det står en oversikt over hvilke byer som blir berørt på http://unio.no/
For Oslo kommune ligger det også en detaljert oversikt over hvilke skoler, barnehager etc. som blir berørt på samme nettsted.

Gammel 26-05-10, 16:17   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk! Vi blir ikke rammet, ser jeg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 16:29   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Både bhg og skolen er tatt ut. Jippi ... Jeg skal ha hjemmeeksamen 8., 9. og 10. juni og håper ikke det er streik da.

Gammel 26-05-10, 17:06   #8
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Det ser ikke ut til at vi blir rammet i første omgang. Jeg har egentlig ikke noe spesielt på trappene framover, og skal vel klare å takle en barnehagestreik. Jeg lurer på hva de gjør hvis skolen min blir tatt ut. Jeg er i et annet fagforbund. Blir jeg gående alene rundt, da? Elevene må møte bare til mine timer? Da kan jeg gi masse lekser, da!

Gammel 26-05-10, 20:50   #9
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skal visst kanskje streike. Og jeg som hadde gledet meg til en tredagers konferanse (les barnefri) til uka. Jeg må nok kvinne meg opp litt for å finne den solidariske gnisten. Jeg er jo for likelønn og utjevning av lønnsforskjeller mellom offentlig og privat sektor. *overbeviser meg selv*

Gammel 26-05-10, 20:51   #10
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ikke tatt ut i første runde i alle fall. Ikke mannen heller. Knerten begynner ikke i barnehage før i august, og den er privat, så det rammes ikke. skolen her rammes, men der er han 4 år for ung til å gå, så... vi rammes visst ikke så hardt helt enda.

Gammel 26-05-10, 21:31   #11
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er også tatt ut hvis det blir streik. Skolen til ungene er ikke tatt ut. Så egentlig blir det kanskje ikke så ille; god tid til sensurarbeidet (som er en privat avtale mellom meg og fylkesmannen i Troms og ikke berøres av streiken) og hjemmeeksamener. :krampepositiv:

Har forøvrig begynt å få håpefulle sms-er fra kontaktelever: "Blir det streik? "

Gammel 26-05-10, 21:37   #12
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ikke tatt ut heller enda. Hvor ofte trappes en sånn streik opp? *ung og uviten*

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 21:41   #13
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg er jo solidarisk og zånn, jeg er jo både lærer og snart førskolelærer, men i r passer det dårlig! Mannen sier han leste at HiB også går ut i streik? Da blir det vel ingen eksamen heller da??

Gammel 26-05-10, 21:52   #14
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg er jo solidarisk og zånn, jeg er jo både lærer og snart førskolelærer, men i r passer det dårlig! Mannen sier han leste at HiB også går ut i streik? Da blir det vel ingen eksamen heller da??

Det kommer an på hvem som er tatt ut der. Det er jo ikke hele høgskolen, så med mindre de har tatt ut personer som er sentrale for avvikling av eksamen vil de sannsynligvis gå som planlagt. Jeg tipper du finner informasjon på HiBs hjemmesider eller Fronter hvis de bruker det, HiAk hadde i hvert fall informasjon på Fronter.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 21:57   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Fant info på nettsiden til Hib. Ikke noe på Its learning. Men siden det er hjemmeeksamen og den allerede er laget, går det vel greit??

Gammel 26-05-10, 22:00   #16
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Ja, det burde gå bra, så lenge ikke hele eksamenskontoret deres streiker sånn at de får tatt i mot eksamenene deres. Det kommer nok mer informasjon i morgen dersom det blir streik.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 22:01   #17
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Dafårdu nok tatt den, evt blir sensuren forsinket, tipper jeg.

Gammel 26-05-10, 22:06   #18
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg skal uansette sende den i posten siden jeg bor 70 mil unna studiestedet.

Gammel 26-05-10, 22:28   #19
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Både bhg og skolen er tatt ut. Jippi ... Jeg skal ha hjemmeeksamen 8., 9. og 10. juni og håper ikke det er streik da.

Du får sende dem over hit, da. HVis de tør å være sammen med skummel, fremmed dame og baby.

Gammel 26-05-10, 22:31   #20
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Hehe, takk for tilbudet. Der ville de nok vært i gode hender ja. Vi skal vel få ordnet noe på et vis. Mannen begynner i ny jobb neste uke derfor passer det litt dårlig for ham å ta fri. Men vi har svigermor som er mye hjemme og SFO / Bhg er jo delvis åpen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:56.