|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: For eller imot trampoline? | |||
| For |
|
162 | 73,97% |
| Imot |
|
31 | 14,16% |
| Bryr meg ikke - dustepoll |
|
19 | 8,68% |
| Annet - spesifiser i tråden |
|
7 | 3,20% |
| Deltakere: 219. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er du for eller imot trampoline?Var hos fysioterapeut i dag og hørte litt om trampoline. Hun mente at det var veldig bra for de små. Veldig mye man fikk igjen, og at det var også farlig å klatre i trær som hun sa. Motorikk og særs balansetrening var svært god.
|
|
|
#2 |
|
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg er for! Og nå får vi straks plass til en også! Ungene gleder seg villt! Det er jo garantert god (balanse)trening for de små yndige.
|
|
|
#3 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg er for, mannen er for, men likevel har vi ikke.
|
|
|
#4 |
|
bits and pieces
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Absolutt for
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg er for.
|
|
|
#6 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg er for (det er ingen øvre aldersgrense vel?
|
|
|
#8 |
|
🎈
Sv: Er du for eller imot trampoline?Vi har trampoline sammen med naboen og siden vi har tilsammen fire barn så er det ofte fire stk inne på trampolinen. Det går helt fint og de storkoser seg sammen, men når de andre ungene i nabolaget også kommer, da er jeg litt mer skeptisk.
|
|
|
#9 |
|
Textrovert
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg er for. Vi har trampoline med nett (det er et krav for at sjuåringen min skal få hoppe). For oss er trampoline alfa og omega når det gjelder muligheten til å få guttungen ut av huset og sosialisere med andre barn.
|
|
|
#11 |
|
:)
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg tenker å låse glidelåsen med en hengelås når vi ikke er tilstede slik at vi har kontrollert bruk, og ikke naboungene kan hoppe uten tilsyn.
|
|
|
#13 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg er for så sant det er mulig å ha kontroll og trampolinen er godt sikret. Vi har selv en fhv. liten, men mer enn passe nok, trampoline med sikkerhetsnett innenfor polstring/fjærer og vi er strenge på hvor mange som får hoppe samtidig. Ser trampolinen fra terrasse og stue, og har dermed god kontroll.
|
|
|
#14 |
|
I endring
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg er lunken, men vi har en nabo som har da så de får hoppet.
|
|
|
#15 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg er definitivt for! Ungene elsker den, og alt som får nesten 16-åringene til å være aktive er et pluss i min bok! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Er du for eller imot trampoline?Definitivt for. Det er jo kjempegøy og det finnes jo helt klart en gevinst i det med tanke på balanse og "trening" .
|
|
|
#17 |
|
Originala
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Har ikke noe mot trampoline, nei. Vi har en i hagen, og den brukes flittig. I utgangspunktet hadde vi tenkt 1 om gangen-regime, men det har vært vanskelig å gjennomføre. Ennå hopper de såpass forsiktig at det ikke har vært problematisk. Faktisk har vi ikke vært nødt til å be dem være forsiktig en eneste gang. De har vært inntil fire stykker samtidig. Men akkurat der må vi sikkert innføre retningslinjer når de blir eldre og tøffere. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg er veldig for. Nett og litt kontroll på hva som foregår på trampolina ser jeg på som en selvfølge. Artig for barna og kjempefin motorisk trening. Jeg opplever trampoline som veldig inkluderende lek og noe som fenger barn i alle aldre, iallefall er det sånn i nabolaget her (hvor trampolinene står tett i tett...). |
|
|
|
|
|
#20 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jada, trampoline er jo gøy. JADA DA HADDE JO ALLE RETT DA! |
|
|
|
![]() |
|
|