|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I mål
|
Barnehagesekk til friluftsavdeling - større enn 12 literJunior skal over på friluftsavdelingen til høsten, og trenger en større sekk. Han har nå den "alle" har, Bergans 12 liter. Den er for liten, de må bære med seg ekstra skift, mat, to drikkeflasker etc. Jeg er usikker på hvilken størrelse som da er aktuell, og hvilken type som er best. Den bør tåle tur i all slags vær, og den bør tåle mye tur (hver dag). |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Drømmer
|
Sv: Barnehagesekk til friluftsavdeling - større enn 12 literBergans 18 l. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
trøtt
|
Sv: Barnehagesekk til friluftsavdeling - større enn 12 liter
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Nabogutten har denne fra ifjor, og både han og en kompis har vært veldig misfornøyde med den - den har løsnet i flere sømmer og holder veldig dårlig. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kald på føttene
|
Bergans kalte tilbake 12-literssekkene fra i fjor fordi sømmene ikke holdt. Kanskje det var samme problem med de som var hakket større?
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Sv: Barnehagesekk til friluftsavdeling - større enn 12 literVi har en bergans 18 liter som har vært i bruk i 4 år nå uten en skramme. Veldig god sekk for de som er litt for store til 12-literen.
|
|
|
#7 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagesekk til friluftsavdeling - større enn 12 literVil også tro det er produksjonsfeil på de sekkene som har revnet.... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
I mål
|
Det høres sånn ut ja. Jeg bare stusser sånn på at naboen da har hatt den inne til reparasjon 2 ganger uten å få tilbud om å få en ny? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kald på føttene
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Barnehagesekk til friluftsavdeling - større enn 12 literVi har også vært veldig fornøyde med Berganssekkene. Houdinis sekk har nå vært brukt daglig i barnehagen i 8-9 år og begynner selvsagt å merke slitasjen. Den er allikevel fullt brukbar.
|
|
|
#12 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagesekk til friluftsavdeling - større enn 12 literJeg sier det i denne sekktråden også. Kjøp sekk med plass til vannflaska på utsiden, så man enkelt kan drikke mens man går. Det er så tungvindt å åpne sekken for å fiske frem flaska.
|
|
|
#13 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Høh? Gjorde de det? De med kamuflasjemønster? Alle?
|
|
|
#14 |
|
Kald på føttene
|
Jepp, de kamuflasjesekkene, ja. Det var ei mor i barnehagen som fortalte det til meg, hun hadde vært og levert tilbake sønnens sekk og hadde fått høre det på butikken. Og jeg hørte det samme da jeg var tilbake med vår sekk. Begge hadde raknet på samme sted. Men det er fortsatt en del sånne sekker igjen på avdelinga til sønnen min, så det kan vel være at noen holder bedre enn andre.
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Barnehagesekk til friluftsavdeling - større enn 12 literMin jente(samme året som din gutt tror jeg apan) har Bergans xo sekk på 20 liter på friluftsavdeling, vi er veldig fornøyde. God plass til flasker og klær osv. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Vi har en slik en, den har ikke revnet iallefall. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Barnehagesekk til friluftsavdeling - større enn 12 literJeg dytter litt på denne, for nå har miniens sekk "revna". Dvs at den har gått opp i sømmen mellom sekk og det stykket som man snurper sammen i toppen. Sekken var ny til jul i fjor og en gave. Kan jeg gå til hvilken som helst butikk?
|
|
|
#19 |
|
Kald på føttene
|
Jeg hadde ikke kvitteringa på vår sekk, men det gikk greit likevel. Jeg gikk til Lefstad i munkegata, og de var klar over problemet.
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Barnehagesekk til friluftsavdeling - større enn 12 literHumm..jeg har akuratt kjøpt den Breganssekken på 18 liter dere snakker om her, men den har et annet mønster (øyenstikkere). Håper den holder, for den virker perfekt til vår 5 åring som bruker sekken på tur med barnehagen (naturbarnehage)
|
![]() |
|
|