Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva trenger man til en femårings nye Nintendo?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-10, 23:34   #21
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva trenger man til en femårings nye Nintendo?

Begge mine spiller mye Lego Batman, Lego Star Wars og Lego Indiana Jones. Begge startet med Mario Cart når de skulle lære seg hvordan selve DSn fungerte.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 23:42   #22
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Har nettopp kjøpt vi også. Han har foreløpig to spill; Mario Kart og Super Mario Bros. Begge slo godt an. Han ønsker seg Lego Batman og Lego StarWars, det har han nok sett andre i bhg ha. Men på Lego Batman (ihvertfall) står det 7 år på, er det litt for vanskelig for en nybegynner på 5?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 00:27   #23
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

www.play.com sender fraktfritt hvis du finner spill til under 200-lappen. Eller, de sender fraktfritt uansett, men hvis det kommer på over 200 kroner risikerer du jo å måtte momse. Og hvis du kjøper flere ting sender de det hver for seg, så du ikke må momse. Jeg elsker Play!

Jeg elsker play.com også.

Super Mario Bros er det beste spillet å starte med, ikke minst fordi det fenger fedre og mødre også. Det er det eneste spillet alle mødrene jeg kjenner kan triksene i, og da blir det morsommere for barna å komme inn i spilleverdenen. Nå går det mer i Star wars lego, Batman Lego og Indiana Jones Lego. Vi står på venteliste for å få Harry Potter Lego fra Play.com.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 00:30   #24
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Ellers er det veldig lurt å kjøpe et etui i hardplast, og en holder til spillene. Vi har en spillholder med plass til 6 spill, den er kjempepraktisk.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 00:41   #25
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Har nettopp kjøpt vi også. Han har foreløpig to spill; Mario Kart og Super Mario Bros. Begge slo godt an. Han ønsker seg Lego Batman og Lego StarWars, det har han nok sett andre i bhg ha. Men på Lego Batman (ihvertfall) står det 7 år på, er det litt for vanskelig for en nybegynner på 5?

Aldersgrensen har ikke noe med vanskligetsgraden. Det er mer som en aldersgrense ifht film.

Min minste har akkurat fattet intressen for sin DS, han spiller Legospillene. Han fyller 4 om en uke.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 10:25   #26
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Min femårige nevø har Pokemon-dilla etter at han fikk Pokemon av meg til jul Det krever litt assistanse fra en voksen, men når man først kommer inn i det, er det lett å få til, sier søsteren min.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:55.