|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Ville du forventet at ESC sto på menyen på middagsbesøk i kveld? | |||
Ja, ærlig talt, det er en selvfølge! ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 11,33% |
Tja ... Jeg hadde håpet det. ![]() |
59 | 29,06% |
Nei, vettu hva, man ser ikke på TV på middagsbesøk! ![]() |
78 | 38,42% |
Whatever. Bryr meg midt i natten. ![]() |
32 | 15,76% |
ESC_say_what? ![]() |
11 | 5,42% |
Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Verken forventet eller hatt noe stort ønske om å se det. Men hvis vertskapet hadde villet se hadde det vært helt greit altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?
Gran Pri' sier vi jo - og venninna til min mor pleier å handle på Pri' også. (coop Prix that is)
![]() |
#63 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Nei. Jeg hadde ikke ønsket å se det heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
trøtt
|
Ble det til at dere så på, da?
![]() |
#65 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Nei, det hadde jeg håpet å slippe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() |
#67 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Jeg hadde ikke forventet det, men jeg ville synes det var hyggelig om man så på det. Generelt sett, synes jeg at man har tv'en av når man er på besøk eller har besøk. Det eneste er barne-tv, som kan være greit når det er småbarn med.
![]() |
#68 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Intrisant. Jeg forventer at man tar slike avklaringer i forkant, og at man kjenner både sin besøkelsestid og sine gjester. Jeg hadde blitt skuffet om jeg var invitert til hyggelig middag som så skulle vise seg å inkludere Himmelblå-maraton eller hva_har_du. Hvis jeg skulle bli invitert på lunch eller tidlig middag neste søndag, ville jeg takket ja med forbehold til hvem som skulle spille French Open-finalen, evt. været i Paris og evt regnavbrudd, evt forbehold om Eurosport HD-signaler hos vertskapet.
![]() |
#69 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2010
![]() |
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Jeg ville nok spurt før jeg kom |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?For meg er det helt uvirkelig å vurdere å melde avbud til et middagsselskap på grunn av et TV-program.
![]() |
#71 |
Glamorøs
|
![]() |
#72 |
ctrl+z
|
For meg også. Vi arrangerte overnattingsbursdag ute i skogen for storesøster i går. Rett og slett fordi ESC betyr så lite for oss at vi ikke tenkte på at det var samme helg. Resultatet var at fem gjester riktignok kom, men fire av dem måtte reise hjem så de rakk å se ESC. Jeg kjenner jeg blir litt sjokkert over at foreldre lar 11-åringene sine prioritere TV fremfor venner.
![]() |
#73 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her, men akkurat når det gjelder ESC (og når det i tillegg er i Norge) så kan jeg skjønne det mer enn om det feks. hadde vært finale i Farmen. ESC er en happening, liksom. Litt sånn OL, Oscar-utdelingen osv, noe man gjerne lager helaftener utav. Jeg er ikke ESC-freak, men liker å få det med meg og synes det er morsomt å lage en skikkelig helaften utav det, men jeg hadde ikke meldt avbud om jeg allerede hadde sagt ja til et middagsselskap, det hadde jeg altså ikke. Og jeg hadde heller ikke forventet at vertsskapet lot gjestene se programmet. Men jeg hadde heller sannynligvis ikke takket ja til et selskap samme kveld som ESC, med mindre det var bursdagen til ei nær venninne eller lignende. Hadde jeg allerede sagt ja hadde jeg gått.
![]() |
#74 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Jeg hadde nok håpet på at man ikke skulle se det, og at man heller hadde mer interessante og relevante ting å snakke om..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Jeg har en mer enn gjennomsnittet interesse for tennis, og etter å ha fulgt 14 dager av turneringen har jeg lagt ned så mye emosjonell kapital at finalen må sees. Strengt tatt hadde jeg jo reist og sett finalen om jeg hadde kunnet. Dette begrenser seg da til 2 dager i året, max 4.
![]() |
#77 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Ja det hadde jeg forventet. Hvis jeg var invtert ut på middag den dagen Eurovisionen song contest går, så hadde jeg nevnt det og sagt at dette ser jeg hvert år. Ingen mai uten ESC. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Først måtte jeg åpne tråden for å se hva ESC var for noe (Escape-tasten??
![]() |
#79 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Ja. Ellers hadde jeg takket nei til invitasjonen, ESC er festkveld foran TV'n for meg, det vet alle som kjenner meg
![]() |
![]() |
#80 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Jeg liker ikke tv i middagsselskaper. Og iallefall ikke i bakgrunnen! Det forstyrrer uten at man egentlig får fulgt med. Ødelegger selskapet og den som ønsker å se programmet får ikke ordentlig sett heller. Enten så ser man eller så lar man være. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|