|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Ville du forventet at ESC sto på menyen på middagsbesøk i kveld? | |||
Ja, ærlig talt, det er en selvfølge! ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 11,33% |
Tja ... Jeg hadde håpet det. ![]() |
59 | 29,06% |
Nei, vettu hva, man ser ikke på TV på middagsbesøk! ![]() |
78 | 38,42% |
Whatever. Bryr meg midt i natten. ![]() |
32 | 15,76% |
ESC_say_what? ![]() |
11 | 5,42% |
Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Jeg hadde ikke forventet å se ESC, snarere tvert om. Om det skulle være et ESC party, hadde jeg regnet med at det hadde stått i invitasjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?
Jeg hadde aldri meldt avbud til noe som helst pga et tvprogram, men jeg kan faktisk forstå at enkelte gjør det. MIn filosofi er at det meste går i reprise, og at jeg kunne sett det ved en senere anledning.
![]() |
#83 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?
Det er min filosofi også, man har da PVR. Men akkurat sånne happenings som ESC og lignende skjønner jeg jo det er litt verre med, man vil jo kanskje ikke vite hvem som vant før man ser finalen selv, feks. Vanlige tv-programmer/serier blir jo noe annet. Men jeg husker godt hvor nervepirrende det var da jeg ikke kunne se Lost-finalen før sent på kvelden og mange hadde sett den tidlig på dagen, jeg turte såvidt bevege meg på Facebook og andre nettsider i frykt for å få røpet slutten.
![]() |
#84 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Jeg var på middag i går og hadde allerede glemt hele ESC da jeg kom frem til tross for å ha deltatt i denne diskusjonen minutter tidligere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Tja. Jeg tenker at det kanskje stiller seg litt annerledes i år, siden finalen var her i Norge.. Og at ESC er i en ganske annen klasse enn f.eks finalen i Skal Vi Danse. Jeg hadde nok neppe forventet, men kanskje håpet.. Og satt det på opptak for sikkerhets skyld.
![]() |
|
|