|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det streik i din barnehage?Nei - heldigvis kom Oslo-oppgjøret til enighet. Ellers er det ingen pedagoger der for øyeblikket, bare en gjeng fantastisk dyktige assistenter.
![]() |
#42 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Er det streik i din barnehage?Nei ikke enda, men trolig fra onsdagen kan det se ut som nå ifølge avisa.
![]() |
![]() |
#43 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det streik i din barnehage?SFO har redusert åpningstid denne uken, og neste uke er de stengt. Jeg kjenner en storebror som ligger an til å tjene godt...
![]() |
#44 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Er det streik i din barnehage?Mulig det blir det onsdag, om den trappes opp da.
![]() |
#45 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det streik i din barnehage?I veslas barnehage er det ikke streik, er Pbl a barnehage
![]() |
#46 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det streik i din barnehage?Det er varslet redusert åpningstid i vår barnehage, åpent fra kl 815 og stenger kl 1530. SFO stenger for 2,3 og 4 trinn og har noe åpning for 1 klasse. Dette gjelder foreløpig onsdag, torsdag og fredag.
![]() |
#47 |
|
![]() Sv: Er det streik i din barnehage?Her er den delvis stengt. De to småbarnsavdelingene har åpent annenhver dag og når det er åpent så er det bare fra halv ni til tre. Dessverre så jobber alle besteforeldre så det er lite hjelp der. Vi jobber litt skift rett og slett. Har heldigvis rimelig fleksible kontorjobber. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det streik i din barnehage?Barnehagen vår streiker. Min mor har passet jenten nå på fredag som var og i dag. De neste dagene blir det jeg som er hjemme med jenten. Jeg har studiedager nå og skal ha eksamen den 8 juni, så jeg skulle hatt dagen til og lese. Så jeg får heller bruke ettermiddagen og kveldene godt.
![]() |
#49 |
Øyboer
![]() Sv: Er det streik i din barnehage?Han går i privat barnehage så der er det ikke noe problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
maler
|
![]() Sv: Er det streik i din barnehage?I vår barnehage har de møte idag om hvordan de skal håndtere streik fra onsdag. Det er en litt spesiell barnehage, for selv om den er kommunal er det vel nærmere 90% sykehusansatte som har barna sine der. Så indirekte vil det påvirke sykehusdriften. De snakket om at det var mulig de kom til å holde en avdeling åpen og prioritere inn nøkkelpersonell for å unngå tvungen lønnsnemnd.
![]() |
#52 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Streik
Jøss, for en luksus. :misunnelig: Her er barnehagen åpen annenhver dag fra 10-14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Er det streik i din barnehage?Nei, ungene går per dags dato i familiebarnehage og rammes ikke av streiken.
![]() |
#54 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det streik i din barnehage?
De har ikke forhandliger ennå...de har lønnsoppgjør etterpå KS områdene
![]() |
#55 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Streik
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er det streik i din barnehage?Nope.
![]() |
#57 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Er det streik i din barnehage?Her blir det streik i podens barnehage fra onsdag, dersom streiken trappes opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Sv: Er det streik i din barnehage?Barnehagen til minsta har åpent for småbarnsavdelingene og storbarnsavdelingene annenhver dag, så hun er hjemme med meg annenhver dag.
![]() |
#59 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Er det streik i din barnehage?Knerten går ikke i barnehage enda. Den han skal begynne i i august er privat, så den streiker ikke nå, og jeg forventer at det private oppgjøret er i boks innen den tid.
![]() |
|
|