|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Peppy!
|
Sv: Oljekatastrofen i USAJeg er helt med på at BP underdriver altså. Det kan godt være. Jeg tipper det heller ikke er så enkelt å beregne. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Peppy!
|
Sv: Oljekatastrofen i USA
Jeg mener akkurat det du skriver her. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Shake it out!
|
Sv: Oljekatastrofen i USA
|
|
|
#24 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: Oljekatastrofen i USASer at flere føler seg mer skeptisk til mer oljevirksomhet på norsk sokkel etter oljekatastrofen i Mexicogulfen. Det skjønner jeg med god grunn, for det finnes ingen 100 prosent sikker drift ved boring etter olje, det har utslippet til BP gitt oss en kraftig påminnelse om. Synes at det nå er på tide at oljeindustrien i Norge og Helge Lund kommer på banen i denne saken, vi har krav på en avklaring på hvor mye sikrere ting er her i Norge. Kan Helge Lund garantere at det aldri vil skje en oljekatastrofe i Lofoten, Vesterålen og Senja? På http://www.facebook.com/helgesverger venter flere på å få høre noe fra han og resten av oljeindustrien, er du en av dem? |
|
|
|
![]() |
|
|