Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-10, 22:51   #701
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Når pleier dere å legge dere?
Klokka er jo snart elleve, og vanligvis er jeg i seng for lengst når jeg skal på jobb neste dag.

Fadese er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 22:52   #702
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tar gjerne Hans, jeg altså.
Kommer til å kalle han noe annet, eller, jeg har vel i grunn ikke tenkt til å kalle han noe som helst. Har jo ingen planer om å snakke med'n.

Gammel 01-06-10, 22:53   #703
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var på vei i seng før jeg begynnte å skravle her, nå har jeg spist opp siste rest av mad muff pien og er egentlig klar for sengen. Men har sovet en time på sofaen i ettermiddag så jeg klarer en stund til

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 22:53   #704
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Tror ikke jeg skal svare på det Fadese, siden jeg har store søvnproblemer.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 22:53   #705
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har store problemer med å legge meg før ett-to. Ikke spesielt schmart, men sånn er det.

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 22:54   #706
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Tror ikke jeg skal svare på det Fadese, siden jeg har store søvnproblemer.

Stiller meg i denne køen også.

Gammel 01-06-10, 22:54   #707
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Hvis ingen vil ha Hans, så kan jeg melde meg.

Du må bare ta'n.

Fadese er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 22:54   #708
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg legger meg vanligvis rundt ett.

Gammel 01-06-10, 22:54   #709
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Stiller meg i denne køen også.

Æsj , så kjedelig.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 22:55   #710
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Vi'kke ha Hans, forresten. En mellomting mellom han og Sam, kanskje - liiiiitt nærmere Hans enn Sam.

Gammel 01-06-10, 22:55   #711
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Standard

Det misunner jeg dere virkelig ikke, KB og Minni.

Fadese er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 22:56   #712
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Standard

Ett og to? Når dere skal tidlig opp neste dag? Jeg er imponert over at dere greier å fungere da.

Fadese er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 22:57   #713
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Du må bare ta'n.

Da blir det god natt fra denne kanten.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 22:58   #714
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Legger meg altfor sent med tanke på at jeg har en på 18 mnd i hus.

Siritk er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 22:58   #715
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Skal man fungere også???
Trodde man bare var ansatt et sted jeg, ikke at man i tillegg måtte fungere og event jobbe.
Lakenskrekk er vel egentlig en sykdom, kan man bli sykemeldt for det?

Gammel 01-06-10, 22:58   #716
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Ett og to? Når dere skal tidlig opp neste dag? Jeg er imponert over at dere greier å fungere da.

Man fungerer ikke sånn veldig optimalt nødvendigvis.

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 22:59   #717
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Over til neste, jeg har nettopp funnet ut at jeg har 11000 å bruke på meg selv, me, mich når både skatt- og feriepenger har kommet.

Siritk er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 22:59   #718
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Vane. Jeg har hatt søvnforstyrrelser siden jeg var fire (til mine foreldres store glede ).
Og jeg sover ganske mye nå, faktisk, det hjalp å få barn.

Gammel 01-06-10, 22:59   #719
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er mest redd for slike:

emm er ikke aktiv  
Gammel 01-06-10, 22:59   #720
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Hier kommt Hans.

Han der fremkaller litt av både og hos meg.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:58.