|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
![]() Mary Kay produkterVar på hudpleie party i går å fikk teste litt Mary Kay produkter virket som gode produkter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Mary Kay produkterJeg tåler dårlig Mary Kay-produkter og synes ikke de virker milde for huden. Jeg har forsøkt mange gjennom årene siden jeg har venner og slekt som har solgt Mary Kay. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Mary Kay produkterJeg liker produktene veldig godt, men bruker de ikke fordi de er så dyre..
![]() |
![]() |
#4 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mary Kay produkterJeg har prøvd et produkt. Det var en slags håndkrem, bare at det var mer som en salve. Visstnok laget av bivoks. Kun egnet til å smøre seg med om kvelden for den er skikkelig fet og klissete, men veldig effektiv. Elsket den og den reparerte sprukne tørre hender på et par dager. Duftet godt gjorde den også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Mary Kay produkterJeg likte foundationen deres "litt". Samt håndserien. Sminken virket som svært dårlig kvalitet og jeg vet mange som reagerer på den.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Mary Kay produkterJeg reagerer på øye-sminken til Mary Kay.
![]() |
#7 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Mary Kay produkterjeg har det håndskrubesettet, det er utrolig deilig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
snur
|
![]() Sv: Mary Kay produkterJeg bruker maskaraen, håndsettet og en øyegele. Den øyegeleen er uunværelig for meg i pollensessongen. Den ligger fast i kjøleskapet og når jeg smører med den roer kløingen seg med en gang. En befrielse hver gang.
![]() |
#9 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Mary Kay produkterVenninnen min kjøper sine kremer derifra og er veldig fornøyd. Jeg klarer å styre meg men det er gøy å gå på party og få tips. KOnsulenten er veldig flink til å selge og å gi gode tips.
![]() |
#10 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Mary Kay produkterJeg syns de er kjempegode. Storesøster LaBanga selger sånne, og jeg er veldig fornøyd med det jeg har. Og så lukter de så godt! Den håndskrubben er deilig. Prøvde øyeskyggene sist jeg var på kurs, og de var også gode. Fine farger som holdt seg "på plass". Har gått endel makeup kurs da jeg var frisør, så jeg er relativt kresen på at sminken holder lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Glad
|
![]() Sv: Mary Kay produkterTåler ikke øyesminkefjerneren, men bruker en del av resten. Syns ikke produktene er dyre, med tanke på at de ofte inneholder mer enn konkurrentene sine flasker/bokser.
![]() |
#12 |
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
![]() Sv: Mary Kay produkterJeg prøvde Mary Kay, men reagerte på produktene.. siden jeg nesten aldri ragerer på noe som helst, ble jeg ganske skeptisk, og sluttet å bruke det nesten med en gang.
![]() |
#13 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Mary Kay produkterJeg reagerer på de, men jeg reagerer på alt, så jeg er ikke noe godt mål.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Mary Kay produkterJeg har brukt sminke og ansiktskrem, og jeg er fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mary Kay produkterVi har en overivrig MK selger i nabolaget, og det har vært nok til å gi meg avsmak for merket.
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Mary Kay produkterJeg bruker stort sett bare produkter fra Mary Kay. Ikke fordi jeg tror at de er sååå fantastiske, men fordi det er produkter som passer meg og fordi jeg har en flink konsulent som er akkurat passe påtrengende. Det vil si, hun sender 5-6 mailer i året med tilbud og ellers kontakter jeg henne ved behov. Hun har også åpent hus i forbindelse med jula og da går jeg og ei venninne dit og får prøve diverse produkter.
![]() |
#17 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Mary Kay produkterJeg synes det er svært dårlig kvalitet og altfor høy pris deretter.
![]() |
#18 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Mary Kay produkterJeg synes det var overpriset, og selgeren var mer enn bare litt pågående. I tillegg reagerte jeg kraftig på flere av produktene, og det tok lang tid å komme meg etterpå, og da passet det så utrolig fint at selgeren ikke trodde på meg og mente jeg løy.
![]() |
#19 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mary Kay produkterJeg bruk produktene, både renseserien og sminken. Er så langt fornøyd men har ikke brukt de lenge enda.
![]() |
#20 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
![]() Sv: Mary Kay produkterJeg har en del produkter til ansiktet. Den første tiden jeg brukte de bli jeg sår i ansiktet. Men etter en par uker ble huden bra. Har hørt flere som har hatt det sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|