|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
villende
|
![]() Sv: Året etter fødselspermisjonenJeg syns det har vært en blanding av slitsomt og befriende å være tilbake i jobb. Befriende fordi det er deilig å bruke hodet til fag, til å ta en kaffe og spise lunsj med kolleger, og til å kunne være meg selv helt og holdent uten at det er en liten en som man skal følge opp hele tiden. Samtidig har denne tiden også vært preget av at jeg har vært mye sliten, da Snupp ikke har sovet aller best om natten. Jeg har hatt en del dårlig samvittighet, og har ønsket å ha mer tid sammen med ham. Og jeg har jo kjent den berømte tidsklemma, som jeg her om dagen så godt beskrevet som ”rett og slett dårlig samvittighet for alt man ikke har tid til”. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Året etter fødselspermisjonenJeg har 3 barn, og har vært hjemme i henholdsvis 24 måneder, 15 måneder, og 14 måneder før jeg har begynt å jobbe igjen. Etter siste barnet jobbet jeg deltid 1/2 år før vi fikk bhg-plass og jeg begynte i full tid igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Året etter fødselspermisjonenBortsett fra den vanlige bekymringen alle har når de skal forlate poden i barnehage for første gang hadde heller ikke jeg problem med å komme tilbake til jobb. Men jeg hadde en myk start da. Begynte etter 11 mnd, jobba et par uker før det var sommmerferie, så jeg begynte vel for fullt først fra høsten av.
![]() |
|
|