|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hvilken bank anbefaler du?tror jeg beholder kontoen min i den banken vi har så kan barna ha den til å spare på,. Men nå har jeg meldt meg inn og må vente på ting i posten. bestiller man kort og slikt når man har fått konto da?
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken bank anbefaler du?Jupp, kort bestilles lett når du har fått konto.
![]() |
#23 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken bank anbefaler du?Hvilken bank man velger kommer an på bruksforholdet. Skal du ha boliglån/billån eller bare en vanlig konto med kort?
![]() |
#24 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken bank anbefaler du?Dinbank.no er også gebyrfri (man betaler kun årsavgift på Visakort), har vært svært godt fornøyd med å ha konto der. Minuset er kanskje at det er en ren nettbank om man har behov for manuelle tjenester. de har en rente fra første krone på 1,86 kr, denne stiger og synker i takt med lånerenta. Sist redigert av Luvi : 04-06-10 kl 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken bank anbefaler du?Jeg har Skandiabanken og er veldig fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|