|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva hadde du tenkt om venner av deg på Fb laget egen profil til et lite barn?Fjortenåringen min har profil, hadde han vært tre hadde jeg ikke sett vitsen. Meldinger han får kan jeg naturlig nok ikke kontrollere, men det som skrives på veggen hans ser jeg. Og jeg følger med på vennelister osv. Veldig greit å kunne følge opp litt. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
intro
|
Sv: Hva hadde du tenkt om venner av deg på Fb laget egen profil til et lite barn?Det ville jeg ikke ha reagert nevneverdig på, nei.
|
|
|
|
#23 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva hadde du tenkt om venner av deg på Fb laget egen profil til et lite barn?
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske? Sist redigert av Veronal : 04-06-10 kl 12:39. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva hadde du tenkt om venner av deg på Fb laget egen profil til et lite barn?Jeg hadde ikke reagert så veldig på det tror jeg. Det er jo uansett strenge grenser på bilder og informasjon. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
I mål
|
Sv: Hva hadde du tenkt om venner av deg på Fb laget egen profil til et lite barn?Jeg ville ikke ha gjort det, men på mange måter er jo informasjonen bedre beskyttet der enn i alle de detaljerte bloggene og hjemmesidene som ligger åpent ute. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva hadde du tenkt om venner av deg på Fb laget egen profil til et lite barn?Reagerer ikke på det, er jo ikke barnet selv som er inne å skriver da det er jo foreldrene og tviler på at de deler intimie betrolser fra barnet på FB. Folk må gjøre som de vil tenker jeg, bare jeg gjør det jeg selv mener er rett for meg og mine, så tenker jeg strengt tatt ikke så mye på hva andre gjør og ikke gjør..
|
|
|
|
#27 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hva hadde du tenkt om venner av deg på Fb laget egen profil til et lite barn?Tja, jeg tror ikke jeg hadde reagert på det.
|
|
|
|
#28 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Hva hadde du tenkt om venner av deg på Fb laget egen profil til et lite barn?Eldste vår på snart 6 år har egen profil. Det er for å kunne spille farmville sammen med noen familiemedlemmer. Vi styrer profilen og bestemmer hvem hun skal ha som venner. Profilen er helt stengt for andre. Ser ikke problemet.
|
|
|
#29 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva hadde du tenkt om venner av deg på Fb laget egen profil til et lite barn?Jeg har laget til mine barn pga slektninger i USA, Trinidad, England og Canada som vil se bilder av dem. Jeg kjenner ikke disse personene og har ingen interesse av å ha dem på egen venneliste, og siden jeg har lukket profil har de ikke tilgang til noen av bildene selv om de går via mannens profil. Så da har de egen profil hvor jeg legger ut et par nye bilder en gang i skuddåret.
|
|
|
|
#30 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva hadde du tenkt om venner av deg på Fb laget egen profil til et lite barn?Jeg hadde bare tenkt at det var en fjollete ting å gjøre, også hadde jeg ikke tenkt noe mer på det. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva hadde du tenkt om venner av deg på Fb laget egen profil til et lite barn?Jeg ville ikke gjort det. Men registerer jo at det er folk som har opprettet facebookprofiler på kjæledyrene sine til og med!! Så man er forskjellige, ja. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva hadde du tenkt om venner av deg på Fb laget egen profil til et lite barn?
Det er nesten litt rart at den yngste brodern IKKE har gjort. |
|
|
|
![]() |
|
|