|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du til å stole på? | |||
Ja, 100 %. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
65 | 41,94% |
Ja, jeg mener det. Selv om jeg deler det meste med partneren min. |
91 | 58,71% |
Jeg mener det, men klarer likevel ikke å la være dele ting med min nære venn(inne) som regel. |
21 | 13,55% |
Jeg mener ja selv, men tror ikke alle er enig. |
2 | 1,29% |
Nei, jeg er vel i grunn ikke det. |
0 | 0% |
Nei, men de fleste tror jeg er til å stole på. |
0 | 0% |
Fryktelig vanskelig å svare på |
6 | 3,87% |
Heh? |
1 | 0,65% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 155. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du til å stole på?Ja, 100 %. |
![]() |
![]() |
#23 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du til å stole på?Girls keep secrets in the strangest ways, they don`t tell, they just sometimes have to say... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du til å stole på?Det har hendt att jeg har delt med den jeg bodde sammens med om jeg visste det var greit for vedkommende, jeg har noen venniner som ofte sier jeg kan si det for å høre hans mening også. Men om vedkommende sier att hun ikke vill att jeg skal fortelle det til han heller så lar jeg være. Så jeg er til og stole på mener jeg, det har vel skjedd enagang att jeg har røpet noe jeg ikke burde, men da var jeg 10 år yngre enn nå og ber da om unnskyldning og har lært av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Er du til å stole på?
![]() |
#27 |
Off the map.
|
![]() Sv: Er du til å stole på?Jeg deler ikke hemmeligheter hverken med mannen min eller venninner dersom det er underforstått at det ikke skal deles. Kommer vel an på hva det gjelder. Er det noe som jeg har blitt betrodd nærmest ene og alene kunne det ikke falle meg inn å involvere mannen min. På samme måte som jeg ikke hadde forventet at en intim betroelse ikke hadde blitt fortalt videre til en tredjepart.
![]() |
#28 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er du til å stole på?Jeg føler selv at jeg skjønner godt hva som kan fortelles til andre (mann, venner etc) og hva som er slikt man bare prater om der og da og som ikke trenger å nevnes for noen andre.
![]() |
#29 |
har tatt seg sammen
|
Ja, det gjør egentlig jeg også da. Men har erfart at min magefølelse ikke alltid stemmer. Som oftest gjør den heldigvis det da.
![]() |
#31 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du til å stole på?Ja. Jeg er stum som en østers når det gjelder private ting folk forteller meg. Dette gjelder også jobb, selvfølgelig. |
![]() |
![]() |
#32 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her.
![]() |
#33 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du til å stole på?Ja, jeg forteller ikke videre ting som er fortalt meg i fortrolighet, hverken til mann eller nære venninner. Og de nære venninnene kjenner jeg så godt, at jeg forstår av meg selv om det kan fortelles videre eller ikke. Om jeg noen gang er i tvil, spør jeg dem, så er jeg sikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Er du til å stole på?Nja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Er du til å stole på?Ting som blir sagt i fortrolighhet, forblir i fortrolighet. Ting som er litt hemmeligstemplet, (f.eks,, jeg er 8 uker på vei) kan godt sies til Mr. Che som ikke er en som prater rundt.
![]() |
#36 |
Leser
|
![]() Sv: Er du til å stole på?Ja, det vil jeg si. Jeg ser at flere her nevner typiske misforståelser ala at man misforsto hvor "hemmlig" noe er, men det synes ikke jeg teller (med mindre man er totalt sosialt inkompetent og bommer hele tiden).
![]() |
#37 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du til å stole på?Jeg svarte at jeg er 100 % til å stole på - pluss at det var et vanskelig spørsmål. Jeg tenker på at det har vært anledninger hvor det var et meget riktig valg å si noe som ikke opprinnelsen ville ha sagt. Likevel vil jeg si at jeg er 100 % til å stole på, ja. |
![]() |
![]() |
#39 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Er du til å stole på?Ja, jeg er til å stole på. Jeg er redd for å si noe som sårer andre, kunne ikke falle meg inn å fortelle videre noe som skal være hemmelig. Deler det meste med mannen, men aldri det som andre ikke ønsker at han skal vite. Jeg synes det er lett å vurdere når jeg skal holde kjeft og når jeg kan fortelle noe videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Er du til å stole på?Jeg krysset av for de 3 øverste alternativene, selv om jeg er singel nå.
![]() |
|
|