|
|||||||
| Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skjelden/sjelden
Nei, det skrives skjeden, og betyr nok det samme i hele landet, hehe. Og det skrives nok, ikke nåkk.
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 06-06-10 kl 13:40. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jo det jeg skriver, jeg får fnatt av korslig. Merk r som er foran s!
|
|
|
#27 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skjelden/sjeldenJeg synes det er rart at noen skriver venninde istedenfor venninne. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer. Begge disse har jeg rota med. Og jeg som var ganske god i rettskriving da jeg var yngre måtte faktisk begynne på videregående før en lærer fikk dunka inn i hodet mitt at det heter kansKje ikke kansje. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Epikur
|
Sv: Skjelden/sjeldenEn tur gjennom SM avslører at folk skjelden har vonnt i sjeden etter di har føtt, menn de har sjedd me ennkelte.
|
|
|
#31 |
|
Epikur
|
Ballen havnet oppå taket, men du må opp på taket for å hente den.
|
|
|
#35 |
|
Metallica!!
|
Alltid to l-er i alltid, aldri to l-er i aldri og sjelden to l-er i sjelden er min variant.
|
|
|
#40 |
|
Epikur
|
Sv: Skjelden/sjeldenDet heter bare dysjen når man tøyser.
|
![]() |
|
|