|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Gode pakketips?Tusen takk for veldig flotte svar, og masse gode tips...og til veldig god hjelp. Gleder meg masse til å reise. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode pakketips?Om man har aftersun eller bodylotion er ett fett synes jeg. Jeg passer jo paa at huden ikke blir brent, og da er det bare fuktighet som trengs. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode pakketips?*noterer* |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Gode pakketips?Hvordan gjør dere med penger og sånn. Har dere med dere noe "cash" når dere drar? Tar dere ut fra minibank når dere kommer til stedet? Betaler dere med visa og sånn på resturanter og sånn? Bruker dere kun visa? Eller mastercard, eller kredittkort? |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode pakketips?
Tar ut litt kontanter i minibank på Gardermoen. Så bruker jeg kort til større beløp, helst Mastercard. Visa trekker direkte på kontoen, og det hender det skjer feil (som den gangen leiebilfirmaet belastet meg to ganger, jeg fikk igjen pengene da jeg kom hjem, men hvis kontoen hadde vært tommere enn den var, kunne det blitt problematisk).
|
|
|
#27 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode pakketips?For 1 uke: |
|
|
|