|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å være på stranda?Karamell, både du eg og har jo store nok ungar til at dei kan vere i vannkanten aleine? En sitte jo berre nokre meter unna?
|
|
|
|
#102 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg har aldri vært noe glad i strandliv. Før vi fikk barn, tilbragte vi som regel mesteparten av sydenferier på tavernaer eller i bil / på moped på sightseenig. Men i fjor fikk jeg en aha-opplevelse i den henseende. Hvis stranden er rolig og det ikke er mer enn max 20-30 mennesker der, og det er gode solsenger med store parasoller, er det slett ikke dumt med strandliv. Ungene elsker vann, og med UV-klær på, isbutikk i nærheten og god drikke til mor og far, er det faktisk deilig. Det hadde jeg aldri trodd. Men jeg soler meg ikke, og avkler meg til bikini bare når jeg skal bade. Solhatt og store solbriller må også til, jeg sitter aldri i direkte sol. Akkurat et slikt sted fant vi i fjor, og på lørdag drar vi dit igjen.
|
|
|
#103 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg hater stranda, men det er på grunn av sanden som havner overalt.
|
|
|
#104 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg elsker å bade, men hater å sole meg. Jeg har absolutt ikke tålmodighet til det. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Liker du å være på stranda?
Kommer an på stranden. Den vi bruker mest er det først "strand" (egentlig litt sand og mye stein) og så mark bakover. De fleste bruker marken til å ligge på og det er et stykke unna vannkanten ja. Uansett vill jeg aldri satt meg og lest en bok -vips er de ute og balaserer på svabergene ved enden av stranden og der storebror er, er lillebror også.
|
|
|
#106 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg liker forsåvidt å være på stranden, men er ikke noe glad i å få sand overalt. Foretrekker derfor å være ved et bassen |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Liker du å være på stranda?Varm sand mellom tærne, plukke fine skjell og steiner, vasse i vannkanten med barna. Å jo jeg liker stranda! |
|
|
|
|
|
#108 |
|
I endring
|
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg elsker stranden vår, lite folk, oversiktelig, masse krabber og herlig sand når man kommer ut i men ikke sand på selve stranden slik at vi slipper sand overalt.
|
|
|
#109 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Peppy!
|
Det gjør egentlig jeg også. Såfremt det er varmt nok da. Jeg liker lukten av norsk sjø, og synes det er gøy å finne kråkeboller, sjøstjerner og alt sånt. (Ja, Milfrid, jeg ligger fort på magen og fanger creatures selv om jeg er uten barn. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Liker du å være på stranda?De beste dagene i året er når jeg kan ta med meg ungene på stranda "vår" og nyte dagen. Det er ei lita og oversiktlig strand der vi damene setter oss ned med hver vår solstol, og ungene får med seg bøtte og spade ned til sanda. De er opptatt flere timer med borger og slott.
|
|
|
#113 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Liker du å være på stranda?Har alltid likt strandliv, men de senere årene har jeg blitt litt mer kresen. Foretrekker nå gress og basseng. Jeg liker jo havet, men det er deilig å slippe saltet som klebrer seg til kroppen. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Sær og kresen
Sv: Liker du å være på stranda?Strandlivet er herlig. Ligge og høre på bølgesus og måkeskrik.
|
|
|
#115 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
I sommer skal vi til Tenerife med begge brødrene mine med familie og foreldrene våre. Jeg gruer meg til å fly rundt i bikini sammen med de. Mamma gruer seg hun og, men hun gjør det fordi hun synes hun er så stygg og tynn, jeg fordi jeg er så feit. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Superbasinella
|
Noterer meg at jeg aldri skal finne på å reise på ferie med noen andre. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Ferdiglada
Sv: Liker du å være på stranda?Anne C, er det slik at ferieopplevelsen din faktisk blir forringa av desse tankane?
|
|
|
|
#118 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Liker du å være på stranda?Egentlig elsker jeg stranda, men jeg liker meg selv med klær. Jeg er blek og tåler sola dårlig, i tillegg er jeg allergisk mot selvbruning. Jippi.
|
|
|
#120 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
Sv: Liker du å være på stranda?Ja, liker stranda. Liker ikke så godt å kle av meg lenger, men det er værst første gangene, etterhvert driter man i det. Og det er alltids noen som ser ut som deg eller verre.... Så da gir man etterhvert blaffen i cellulitter og litt slapp figur her og der eller noen kg for mye. Når brunfargen kommer og den rette bikinien er funnet så går det vel bra i år også Sist redigert av ItsOnlyMe : 07-06-10 kl 09:04. |
|
|
|
![]() |
|
|