|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prematurmamma
|
![]() Kylling som stinker, en uke før siste forbruksdagJeg kjøpte en pakke kyllingfilet på Obs lørdag forrige uke. Den ble fraktet rett hjem, og slengt direkte i kjøleskapet. Siste forbruksdag er 14.6, så jeg antok selvsagt at den holdt seg frem til da. Da jeg åpnet den i dag luktet den rett og slett helt forjævlig! Har pakket den i plast (hele pakken) og lagt den i kjøleskapet igjen, og nå stinker hele kjøleskapet til tross for at posen er knyttet igjen. Har jeg rett på å få ny kylling selv om jeg har mistet kvitteringen? Det er jo ikke bytte, men reklamasjon av en vare som helt klart er dårlig selv om det er lenge igjen til utløpsdato.
![]() |
![]() |
#2 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Kylling som stinker, en uke før siste forbruksdagJeg ville dratt og hørt med dem i alle fall. Vi gjorde det med en pakke kjøttdeig på rema, og det var ikke noe problem å få igjen ny vare uten kvittering.
![]() |
#4 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Kylling som stinker, en uke før siste forbruksdagJolie: Vet ikke.
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kylling som stinker, en uke før siste forbruksdagJeg har opplevd det samme, bare at jeg la pakken i fryseren etter å ha brukt 2 fileter. Kjøper ikke fersk kyllingfilet mer gitt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Kylling som stinker, en uke før siste forbruksdagKast kjøttet, skyll emballasjen, og ta med tilbake til butikken, hele coop-kjeden har matvaregaranti. Klagebrev til Prior i tillegg vil nok resultere i gavekort på kylling også
![]() |
![]() |
#7 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Kylling som stinker, en uke før siste forbruksdagOm det var gassen, så hadde ikke hele kjøleskapet mitt stinket nå.
![]() |
![]() |
#8 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Kylling som stinker, en uke før siste forbruksdagJeg orket ikke ha dritten i kjøleskapet, så jeg kastet den. Tok bilde av etiketten og sendte følgende mail til Coop varesikring.
![]() |
![]() |
#9 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kylling som stinker, en uke før siste forbruksdagIkke kast emballasjen, bare vask den så du slipper lukta. Da får du pengene igjen når du tar den med til OBS neste gang du skal dit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kylling som stinker, en uke før siste forbruksdagCoop Obs er greie når man leverer tilbake mat.
![]() |
#11 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kylling som stinker, en uke før siste forbruksdag
![]() |
#12 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Kylling som stinker, en uke før siste forbruksdagJøss, de er raske med svara hos Coop!
Score!
![]() |
![]() |
|
|