|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Når på kvelden legger du deg? | |||
| Ukedag 20.00-21.00 |
|
2 | 0,78% |
| Ukedag 21.00-22.00 |
|
12 | 4,71% |
| Ukedag 22.00-23.00 |
|
89 | 34,90% |
| Ukedag 23.00-24.00 |
|
116 | 45,49% |
| Ukedag 24.00 eller senere, spesifiser gjerne. |
|
51 | 20,00% |
| Ukedag, annet/spesifiser |
|
4 | 1,57% |
| Helg 20.00-21.00 |
|
1 | 0,39% |
| Helg 21.00-22.00 |
|
1 | 0,39% |
| Helg 22.00-23.00 |
|
22 | 8,63% |
| Helg 23.00-24.00 |
|
99 | 38,82% |
| Helg 24.00 eller senere, spesifiser gjerne. |
|
114 | 44,71% |
| Helg, annet/spesifiser |
|
4 | 1,57% |
| Jeg sover ikke i det hele tatt |
|
1 | 0,39% |
| Dustepoll |
|
2 | 0,78% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 255. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Når på kvelden legger du deg?Er fornøyd om jeg er i seng før midnatt i ukedagene - er som oftest i seng ca halv tolv - slukker lyset klokka tolv. I helgene er jeg gjerne opp til ett og to. - jeg trenger ikke mer enn 6 timer søvn pr natt - men tar igjen til gangs på lørdager, da har jeg nemlig sovedag.
|
|
|
#22 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når på kvelden legger du deg?Alt for sent, klokka greier så og si alltid å tippe midnatt før jeg lusker meg inn i senga, en sjelden gang kan jeg greie å komme meg inn dit rett over kl 23... Klager alltid over hvor trett jeg er, men jeg ender oppå like trett uansett når jeg kryper til sengs. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når på kvelden legger du deg?Jeg legger meg alt for sent, er i seng kl 24-01 i ukedagen og gjeren en time senere i helgen. Står opp mellom kl 07-0830.
|
|
|
#24 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når på kvelden legger du deg?Mellom 22.30 og 23.00 på hverdagene, og rundt midnatt i helgene. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hertuginne
|
Sv: Når på kvelden legger du deg?Mellom 22 og 23 både hverdager og i helger. Og så ringer vekkeklokka mellom 0530 og 0545 i ukedagene, i helgene får jeg sove litt lenger.
|
|
|
#26 |
|
Tøff
|
Sv: Når på kvelden legger du deg?Nå for tiden legger jeg meg helst i ellevetiden på kvelden i uka, men det hender klokka kryper nærmere tolv enn jeg hadde planlagt. Helgene er annerledes siden jeg jobber, da kommer det helt an på når jeg starter. Er det senvakt sover jeg lenger siden jeg da må holde ut lenger på kvelden, eventuellt står jeg nokså tidlig opp for å få sove litt senere på dagen.
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når på kvelden legger du deg?Haket av på "annet", siden jeg ikke har noen døgnrytme (pga nattjobb). Leggetid etter jobb er 9 på morgenen. Når jeg har fri, er det alt fra åtte på kvelden, til seks på morgenen. Null system. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når på kvelden legger du deg?På hverdager et sted mellom 23 og 24. Har ambisjoner om å sove ved midnatt, men ikke alltid det lykkes... I helger et sted mellom 24 og 02 dersom vi ikke er ute på noe. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Sv: Når på kvelden legger du deg?Jeg kommer meg sjelden i seng før etter kl. 24.00, uansett hverdag eller helg...
|
|
|
|
#31 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Når på kvelden legger du deg?Det er stor forskjell på når jeg planlegger å legge meg og når jeg ender opp med å komme under dyna.
|
|
|
#33 |
|
kamerat
|
Sv: Når på kvelden legger du deg?Teoretisk sett 22.30 på hverdager. Jadda.
|
|
|
#34 |
|
Ferdiglada
Sv: Når på kvelden legger du deg?Eg er håplaus. I helgene SKAL eg vere i seng før midnatt, helst før 23, men det er berre å gi opp. I helgene er eg alltid oppe til etter midnatt. Helst lengre. Eg likar å rangle.
|
|
|
|
#35 |
|
søt
Sv: Når på kvelden legger du deg?I den perfekte verden ca 23 men det hører vel til sjeldenheten at det blir før 24. Opp 07, kanskje litt før. Trøtt... lærer aldri.
|
|
|
#38 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Når på kvelden legger du deg?Til hverdags, mellom halv tolv og halv ett. I helgene, som oftest mellom halv tolv og ett-halv to.
|
|
|
#40 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når på kvelden legger du deg?Jeg er et utpreget B- menneske, så jeg legger meg vel strengt tatt alt for seint. I alle fall i ukedagene. Det er jo bare å se på klokkeslettet for dette svaret i denne tråden..
|
|
![]() |
|
|