Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når på kvelden legger du deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Når på kvelden legger du deg?
Ukedag 20.00-21.00 2 0,78%
Ukedag 21.00-22.00 12 4,71%
Ukedag 22.00-23.00 89 34,90%
Ukedag 23.00-24.00 116 45,49%
Ukedag 24.00 eller senere, spesifiser gjerne. 51 20,00%
Ukedag, annet/spesifiser 4 1,57%
Helg 20.00-21.00 1 0,39%
Helg 21.00-22.00 1 0,39%
Helg 22.00-23.00 22 8,63%
Helg 23.00-24.00 99 38,82%
Helg 24.00 eller senere, spesifiser gjerne. 114 44,71%
Helg, annet/spesifiser 4 1,57%
Jeg sover ikke i det hele tatt 1 0,39%
Dustepoll 2 0,78%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 255. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-10, 23:21   #21
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når på kvelden legger du deg?

Er fornøyd om jeg er i seng før midnatt i ukedagene - er som oftest i seng ca halv tolv - slukker lyset klokka tolv. I helgene er jeg gjerne opp til ett og to. - jeg trenger ikke mer enn 6 timer søvn pr natt - men tar igjen til gangs på lørdager, da har jeg nemlig sovedag.

Gammel 07-06-10, 23:22   #22
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Alt for sent, klokka greier så og si alltid å tippe midnatt før jeg lusker meg inn i senga, en sjelden gang kan jeg greie å komme meg inn dit rett over kl 23... Klager alltid over hvor trett jeg er, men jeg ender oppå like trett uansett når jeg kryper til sengs.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 23:22   #23
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Jeg legger meg alt for sent, er i seng kl 24-01 i ukedagen og gjeren en time senere i helgen. Står opp mellom kl 07-0830.

Men jeg har perioder der jeg kan være flink og legge med i kl 2200-2230 i ukedagen. Og så sklir det ut igjen.

Gammel 07-06-10, 23:23   #24
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mellom 22.30 og 23.00 på hverdagene, og rundt midnatt i helgene.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 23:23   #25
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mellom 22 og 23 både hverdager og i helger. Og så ringer vekkeklokka mellom 0530 og 0545 i ukedagene, i helgene får jeg sove litt lenger.

Gammel 07-06-10, 23:31   #26
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Nå for tiden legger jeg meg helst i ellevetiden på kvelden i uka, men det hender klokka kryper nærmere tolv enn jeg hadde planlagt. Helgene er annerledes siden jeg jobber, da kommer det helt an på når jeg starter. Er det senvakt sover jeg lenger siden jeg da må holde ut lenger på kvelden, eventuellt står jeg nokså tidlig opp for å få sove litt senere på dagen.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 23:32   #27
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

På ukedagene legger jeg meg noen ganger før midnatt, men ganske ofte etter, også. Rundt midnatt, i snitt, tenker jeg. I helgene er det sjelden før to.

Jepp. Det Padda sa. :lat:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 23:40   #28
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Haket av på "annet", siden jeg ikke har noen døgnrytme (pga nattjobb). Leggetid etter jobb er 9 på morgenen. Når jeg har fri, er det alt fra åtte på kvelden, til seks på morgenen. Null system.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 23:45   #29
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

På hverdager et sted mellom 23 og 24. Har ambisjoner om å sove ved midnatt, men ikke alltid det lykkes... I helger et sted mellom 24 og 02 dersom vi ikke er ute på noe.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 23:50   #30
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jeg kommer meg sjelden i seng før etter kl. 24.00, uansett hverdag eller helg...

I morgen skal jeg ta Flytoget kl. 06.06, og her sitter jeg - fortsatt ikke ferdig med å pakke eller dusje (eller lakke neglene).

Gammel 07-06-10, 23:51   #31
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Det er stor forskjell på når jeg planlegger å legge meg og når jeg ender opp med å komme under dyna.

Mellom 22 og 23 er vel rimelig gjennomsnittlig for meg på en ukedag. En time seinere i helga. Fredagen innledes ofte med at jeg sovner under krimmen, likevel insisterer jeg på å sitte opp å se uke etter uke...

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-10, 23:53   #32
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser at 20-21 og det neste alternativet kanskje var overflødig.
Og at vi heller burde hatt et alternativ til senere. Men men...

Gammel 08-06-10, 00:11   #33
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teoretisk sett 22.30 på hverdager. Jadda. Og kanskje rundt midnatt i helgene. Mye seinere om jeg er ute og flyr.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 00:20   #34
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg er håplaus. I helgene SKAL eg vere i seng før midnatt, helst før 23, men det er berre å gi opp. I helgene er eg alltid oppe til etter midnatt. Helst lengre. Eg likar å rangle.

Gammel 08-06-10, 00:23   #35
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

I den perfekte verden ca 23 men det hører vel til sjeldenheten at det blir før 24. Opp 07, kanskje litt før. Trøtt... lærer aldri.

Gammel 08-06-10, 00:42   #36
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vanligvis i halv ett-tiden på hverdager og mellom ett og to i helgene. :B-menneske:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 00:47   #37
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har egentlig lagt meg. :stikker:

Gammel 08-06-10, 00:49   #38
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Til hverdags, mellom halv tolv og halv ett. I helgene, som oftest mellom halv tolv og ett-halv to.

Gammel 08-06-10, 00:57   #39
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Legge seg? Som i sove? Nei, det har vi ikke sett.
Alt for seint med andre ord.

Gammel 08-06-10, 01:01   #40
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Jeg er et utpreget B- menneske, så jeg legger meg vel strengt tatt alt for seint. I alle fall i ukedagene. Det er jo bare å se på klokkeslettet for dette svaret i denne tråden..
Vi er B- mennesker alle fire, så vi tar oss inn igjen i helgene da vi sover leeenge. Og hver mandag morgen er vi komatrøtte hele gjengen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.