Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Liker alle solbrun hud?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-10, 11:10   #11
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker alle solbrun hud?

Jeg synes generelt det er finere med litt brunfarge. På de fleste, ja. Men det er jo ikke sånn at jeg ser ned på de som er hvite. Jeg antar bare at de ikke liker å sole seg, ikke har hud som blir brun, har hud som blir frarådet for mye sol osv.

Jeg ser at det er lett å snu seg motsatt vei i diskusjonen her. Det er tillatt å snakke nedlatende om dem som er brune. Noen blir jo kjempefort neste svarte, skal de da unngå sola for ikke å se sånn ut, liksom.

Og så er det det med hvor viktig sol er for oss. Jeg kjenner mange eldre som er kjemperynkete av sol. Vi kan synes det er harry osv, men disse bryr seg hverken om rynker eller nødvendigvis brunhet. Men har stor glede av å oppholde seg mye i sola. Da må vel det være greit.

Og jeg er en av de med dritstygg kløft (som ble nevnt her). Jeg har rett og slett fått solskader der. Jeg smører meg, men akkurat der er huden så tynn at den har fått skader, rett og slett. Dumt, men får ikke gjort noe med det. Jeg elsker å oppholde meg i sol og varme og nekter å holde meg i skyggen av frykt for rynker.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.