Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Nettbutikk med økosjokolade, rå kakao, søtningsmidler m.m

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-09, 23:22   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nettbutikk med økosjokolade, rå kakao, søtningsmidler m.m

Jeg har ikke handlet derfra og har nettopp oppdaget den...

men det ser da interessant ut?

www.okosjokolade.no

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 19:24   #2
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nettbutikk med økosjokolade, rå kakao, søtningsmidler m.m

Ser veldig interessant ut! Jeg skal prøve å lage noen av sjokoladene der. Fikk smaksprøver på chili- og ingefærsjokolade av en venninne, og bortsett fra at den var i overkant bitter smakte det godt!

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 19:27   #3
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Hrmpf, får ikke lov til å prikke deg enda, men gjør det inni meg. Eller noe.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 19:45   #4
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

takk!

Gammel 10-12-09, 20:18   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

m^2 - jeg kjenner at jeg elsker deg litt nå jeg altså.

Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 20:03   #6
m^2

m^2 sin avatar

Standard

har vært inne og handlet litt mer jeg, og dytter litt på tråden samtidig

Jeg kjøpte disse små søte greiene, og litt annet stæsj, så får jeg finne ut hvordan jeg skal lage noe godteri-lignende til lillegutt i tenkte jeg. Noe gelegreier kanskje?

Sist redigert av m^2 : 09-06-10 kl 20:11.
Gammel 09-06-10, 20:10   #7
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg er sikkert helt blind, men jeg finner ikke sjokoladen noe sted ???

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 20:15   #8
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Det var konfektformer jeg kjøpte

De har utstyr og ingredienser til å _lage_ sjokolade der.

Gammel 09-06-10, 20:57   #9
m^2

m^2 sin avatar

Standard

you like?!

Gammel 09-06-10, 20:59   #10
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

oki Godt jeg ikke hadde blitt blind riktig enda

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 08:00   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg lurer på om jeg skal teste dette her jeg.

Er det noen som har prøvd og fått god sjokolade? Jeg får jo ikke sjokolade med sukrin i butikken - og jeg vil ikke ha med maltitol.

Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 08:25   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lenge tenkt å lage denne, men kommer aldri så langt:

Rå, hvit sjokolade uten sukker

Gammel 10-06-10, 08:46   #13
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg lurer på om jeg skal teste dette her jeg.

Er det noen som har prøvd og fått god sjokolade? Jeg får jo ikke sjokolade med sukrin i butikken - og jeg vil ikke ha med maltitol.

Jeg tok 150 gram kakaomasse, 75 gram kakaosmør, noen vanlijedråper, sukrinmelis og ørlite salt. Blandet med kokos og det ble mørk og god sjokolade.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 16:00   #14
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har lenge tenkt å lage denne, men kommer aldri så langt:

Rå, hvit sjokolade uten sukker

Åh skal vi lage sammen? Spleiselag?
Du våger ikke å lage den uten meg. :elsker hvit sjokolade:

Gammel 10-06-10, 16:40   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Blir det liksom melkesjokolade med fløte i da?

Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 17:19   #16
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Blir det liksom melkesjokolade med fløte i da?

Det spurte eldstemann og om så jeg skal forsøke det neste gang.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 18:56   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Åh skal vi lage sammen? Spleiselag?
Du våger ikke å lage den uten meg. :elsker hvit sjokolade:

Det kan vi godt! Vi skulle tatt en skikkelig sånn aktivitets-bakekveld eller noe der vi laget masse digg, du og jeg og de andre jentene!
Glemmer aldri den kjekke vårrull-kvelden vår! Den må gjentas.

Gammel 10-06-10, 22:35   #18
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det kan vi godt! Vi skulle tatt en skikkelig sånn aktivitets-bakekveld eller noe der vi laget masse digg, du og jeg og de andre jentene!
Glemmer aldri den kjekke vårrull-kvelden vår! Den må gjentas.

Ja-a vårruller.

Gammel 10-06-10, 22:35   #19
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Jeg vil også lage digg!

Du får ta turen nedover da.

Gammel 10-06-10, 22:43   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen venner av meg pleier å lage deilig, mørk sjokolade søtet med agavesirup. Kan du bruke det?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:10.